iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhoneclub.nl WhatPulse (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/19022-iphoneclub-nl-whatpulse.html)

King1987 16-08-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 170235)
Ik den kgewoon onder dezelfde naam. Je maakt geen nieuw account aan, maar een nieuw profiel...

zeer mooi, dan kank vanaf maandag ook meehelpen vanaf mijn werk :D

(kvind het gwoon een sport om zoveel mogelijk keystrokes te halen etc :P )

Nikooos 16-08-08 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 170235)
Ik den kgewoon onder dezelfde naam. Je maakt geen nieuw account aan, maar een nieuw profiel...

Dat bedoel ik inderdaad ;)

iCulture 17-08-08 06:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 169441)
Als ik hier nog wat tijd heb wil ik de stats-pagina wat gaan pimpen. Laten zien hoeveel keys er per persoon zijn bijgekomen bijvoorbeeld en de stats maar 1 keer in de 24 uur updaten. Misschien kan ik met iPhoneclub.nl wel regelen dat de stats hier dagelijks (automatisch) worden gepost.

Vanaf nu elke dag om 8:00 uur automatisch de dagelijkse WhatPulse-statistieken :cool:

sjoeii 17-08-08 08:25

Just joined the club ;)

King1987 17-08-08 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 169298)
Ik heet nu [iPC]ArB en ik zit de gehele dag achter de laptop dus ik sta zo bovenaan :D

ArB, je blijft un beetje achter :p

ArB 17-08-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 170551)
ArB, je blijft un beetje achter :p

Soms heb ik ook een ander leven op zaterdag, ben pas lid vanaf vrijdag he ? :D

BadSide 17-08-08 12:38

iMario.. WAT typ jij allemaal? XD

iMario 17-08-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 170628)
iMario.. WAT typ jij allemaal? XD

hmmm, ik ga idd wat snel... ben de hele dag actief op verschillende forums en ik zoek heel veel op:)

daanhegman 17-08-08 13:14

mooi lijstje... sta 7e maarja als ik naar school moet wordt ik ingehaald want andere moeten werken en gaan daar natuurlijk op hun werk ook meedoen xD

Nikooos 17-08-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 170531)
Vanaf nu elke dag om 8:00 uur automatisch de dagelijkse WhatPulse-statistieken :cool:

Goed bezig!!! :D
Nu post ik zelfs zonder dat ik zelf moet doen :cool:

We zijn goed bezig trouwens. Ik zie dat Michael de groep ook heeft gejoind. Imiddels zijn we qua users vervijfvoudigt!!
Enkele hebben zich alleen nog niet in het team van GoT gemeld. Dat is dus wel noodzakelijk voor die stats.

King1987 17-08-08 19:58

ff vraagje, bij mij doet hij niet meer pulse, ook niet bij dubbelklik ofzo, maar hij onthoud wel al mn clicks e.d (ook als ik mijn pc afsluit) hoe doe ik dit verhelpen??

Nikooos 17-08-08 20:04

rechtermuisklik op het icoontje en dan op pulse! klikken?

Krijg je een melding ofzo?

King1987 17-08-08 20:09

nope, geen teken van leven, ook geen melding, al een keer opnieuw opgestart, ik krijg steeds te zien hoeveel keer ik heb getypt...maar un pulse geeft hij niet, ook al ik in mijn stats kijk en als ik in het logboek kijk.....

vreemd......er staat al bijna 5000 keystrokes, en die wil ik wel ff pulsen eigenlijk :P


EDIT: heb het verholpen, had al een nieuw profiel aangemaakt voor op mn werk, en mn huidige van naam veranderd, en dat hak niet moeten doen....daardoor deed hij niet meer pulse...dus beetje jmmr van die 5000 keystrokes, maar niet getreurt, ben weer trug in the running :D

iBen 17-08-08 20:18

Heb je soms bij Prog settings aangevinkt dat hij moet pulsen bij Alt+ctrl+P ?

Nikooos 17-08-08 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 170924)
nope, geen teken van leven, ook geen melding, al een keer opnieuw opgestart, ik krijg steeds te zien hoeveel keer ik heb getypt...maar un pulse geeft hij niet, ook al ik in mijn stats kijk en als ik in het logboek kijk.....

vreemd......er staat al bijna 5000 keystrokes, en die wil ik wel ff pulsen eigenlijk :P


EDIT: heb het verholpen, had al een nieuw profiel aangemaakt voor op mn werk, en mn huidige van naam veranderd, en dat hak niet moeten doen....daardoor deed hij niet meer pulse...dus beetje jmmr van die 5000 keystrokes, maar niet getreurt, ben weer trug in the running :D

kon je m niet in naam terug veranderen dan? Nou ja, is nu ook niets meer aan te doen, maar wel zonde van die 5000 keys.

King1987 17-08-08 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 170939)
kon je m niet in naam terug veranderen dan? Nou ja, is nu ook niets meer aan te doen, maar wel zonde van die 5000 keys.

wel geprobeerd indd..maarja, shit happens, we kunne nou weer lkkr toevoegen :D

jonathan 17-08-08 20:56

Ik heb net mijn naam veranderd, zonder spatie nu (ja, ik ben een mierenneuker;)), dus alsjeblieft even veranderen... Heet nu [iPC]jhogervorst.

Nikooos 17-08-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 170959)
Ik heb net mijn naam veranderd, zonder spatie nu (ja, ik ben een mierenneuker;)), dus alsjeblieft even veranderen... Heet nu [iPC]jhogervorst.

Dat gaat vanaf nu allemaal automatisch. Vanaf morgenochtend om 8.00 sta je zonder spatie in de statistieken.

En ik wou er al een opmerking over maken, over die spaties, maar was bang dat dat te mierenneukerig was :rolleyes:

jonathan 17-08-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 170997)
Dat gaat vanaf nu allemaal automatisch. Vanaf morgenochtend om 8.00 sta je zonder spatie in de statistieken.

En ik wou er al een opmerking over maken, over die spaties, maar was bang dat dat te mierenneukerig was :rolleyes:

Dus ik ben niet de enige mierenneuker hier :)

Nikooos 17-08-08 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 170998)
Dus ik ben niet de enige mierenneuker hier :)

Neuh.. het is een van mijn modkwaliteiten :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.