iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhoneclub.nl WhatPulse (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/19022-iphoneclub-nl-whatpulse.html)

soCool 18-08-08 00:18

Wat ik jammer vindt is dat de statistieken gebaseerd zijn op het totaal aantal kliks/toetsen. Wanneer je het programma dus een tijd niet meer gebruikt dan kloppen de statistieken totaal niet meer en is het zinloos om gebruikers met elkaar te gaan vergelijken.

Een andere nadeel, weet het niet zeker, is dat wanneer je een team joined de bestaande gegevens van zo'n gebruiker wordt gebruikt, i.p.v. voor de team statistieken de teller op 0 te zetten.

sjoeii 18-08-08 07:46

Hoe kan het dat als ik de club probeer te vinden dat ik deze dan niet kan vinden?

King1987 18-08-08 09:13

hehe, ik mooi 6e, hopelijk vind mn systeembeheerder het goed dat k dit progje ook op mn werk mag instaleren, kank mooi wat verder in de stat komen :p

sjoeii 18-08-08 09:26

vreemd ik heb me wel aangemeld en ik klik me suf, maar ik sta er niet bij? Wat doe ik fout?

sjoeii 18-08-08 09:29

Aanmelden bij GoT en niet bij iPhoneclub?

King1987 18-08-08 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 171156)
Aanmelden bij GoT en niet bij iPhoneclub?


indd, je moet je aanmelden bij GoT team, en dan voor je naam: [IPC] hebben staan...dan kom je dr helemaal automatisch bij ;):D

succes

Nikooos 18-08-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 171125)
Hoe kan het dat als ik de club probeer te vinden dat ik deze dan niet kan vinden?

iphoneclub is geen afzonderlijk team. In de startpost wordt precies uitgelegd hoe je bij het team kan komen. iPC is een subteam van team GoT, je joined dus ook team GoT en door de [iPC] tag voor je naam join je automatisch het subteam iPC en worden je gegevens meegenomen in de statistieken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 171152)
hehe, ik mooi 6e, hopelijk vind mn systeembeheerder het goed dat k dit progje ook op mn werk mag instaleren, kank mooi wat verder in de stat komen :p

Lijkt me geen probleem en anders zijn er genoeg andere mogelijkheden. Als je het niet mag installeren kan je het ook op een usb stick zetten en die dan mee naar huis nemen als je wil gaan pulsen. Mocht het nodig zijn, kan ik die info wel voor je opzoeken.

En dan nog even over mezelf. Zojuist een pulse van iets meer dan 100.000 keys de deur uit gedaan :)
ArB heb jij 2 accounts?

sjoeii 18-08-08 09:36

aha, dat is de clue, thanx

Nikooos 18-08-08 09:40

Ik zie dat het inmiddels gelukt is sjoeii. Morgen sta jij ook in de stats. Je hebt ook al aardig doorgetypt! :D

sjoeii 18-08-08 09:42

Haha we blijven typen. En nu mijn laptop nog. Maar het koppelen aan proxy wordt het volgende. Hij pakt mijn gegevens niet

Nikooos 18-08-08 09:58

Ik had daar ook wat problemen mee. Ik heb deze post gebruikt om toch door de proxy heen te kunnen posten: WhatPulse Forums - View Single Post - Cannot get account information

en anders kan dit ook nog:
Citaat:

1) Doe de USB-stick in je computer en open de map in verkenner. Download de install file (of als je deze nog heb) en open deze. Installeer Whatpulse vervolgens op je USB-stick (Schijf G bij mij).

2) Ga naar de Whatpulse site, en log in met je eigen gegevens. Klik vervolgens links onderin het menu op Pulse Profiles, hierin staan de namen van je Pulse profielen. Ik heb hierin Mindcracker (voor mijn eigen computer), Mindcracker2 voor onze computer beneden en Mindcracker3 die gebruikte voor mijn USB-Stick. Hierin voer je je eigen naam en druk je op de knop "Add new profile". Deze naam moet anders zijn dan degene die op je computer is geïnstalleerd anders krijg je straks de foutmelding dat deze al in gebruik is en kun je de getypte keys niet meer gebruiken.

3) Sluit de op je computer geïnstaleerde Whatpulse af, vergeet niet te pulsen voor het geval dat het fout gaat.

4) Start Whatpulse vanaf je USB-Stick, nu krijg je als het goed is een inlog scherm. Hierin vul je de contact gegevens, bij Profile vul je het zojuist aangemaakte profiel in. Vervolgens druk je op Get Account Information. Als het goed is vind hij je account en kun je op Ok drukken.

5) Om nog even te testen of het werkt druk je rechterklik op de Whatpulse, die nu draaid vanaf je USB-Stick, en klik je op Spawn Geek Dialog. Hier kun je wat keys in rammen om te zien of die nog steeds werkt. Vervolgens even pulsen en dan zou het moeten werken.

sjoeii 18-08-08 10:17

Thanx, inmiddels na twee reboots werkt het prima. Kijken of we de club wat omhoog kunnen clicken ;)

Michael 18-08-08 10:22

Dat programma crasht op mijn mac. Iemand enig idee. Zo blijf ik wel lekker op 0 hahahahaha

Nikooos 18-08-08 10:32

Ik heb m ook op mijn mac staan, maar geen problemen.

Krijg je een melding dan ofzo, of gebeurd er helemaal niets?

Michael 18-08-08 11:42

Als ik bij Forceer stop kijk dan zegt tie reageert niet
Ik heb maar eens geupdate en ja het werkt ;-)

King1987 18-08-08 13:25

zo, op mn werk doe ik nu ook mee :)

Nikooos 18-08-08 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 171254)
Als ik bij Forceer stop kijk dan zegt tie reageert niet
Ik heb maar eens geupdate en ja het werkt ;-)

gelukkig maar ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 171369)
zo, op mn werk doe ik nu ook mee :)

Dat zijn goeie berichten :D

King1987 19-08-08 08:19

kweet niet wat voor werk jij doet psychonikeo maar jij schrijft hele boeken op un dag ;)

Nikooos 19-08-08 09:12

Dit was een week + 1 dag opgespaart ;)
Ik typ gemiddeld zo'n 20.000 keys per dag op mijn werk. Dat krijg je als software developer.

King1987 19-08-08 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 172159)
Dit was een week + 1 dag opgespaart ;)
Ik typ gemiddeld zo'n 20.000 keys per dag op mijn werk. Dat krijg je als software developer.

dat verklaard een hoop :rolleyes: was al onder de indruk :o maar 20.000 op een dag is ook de moeite:eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.