MacBook Pro of MacBook Air discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De activiteiten zijn, browsen, documenten bewerken, foto’s bekijken. Een MacBook Pro met 8 GB ram en 512 GB ssd of een MacBook Air met 16 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MacBook Pro of MacBook Air
De activiteiten zijn, browsen, documenten bewerken, foto’s bekijken.
Een MacBook Pro met 8 GB ram en 512 GB ssd of een MacBook Air met 16 GB ram en 512 ssd? De prijzen ontlopen elkaar op deze manier niet veel. Ik wil gewoon graag een MacBook voor de looks, het gemak/samenwerking met mijn andere Apple devices. Ik kom van Windows, daar blijf ik deels bij voor spellen. De touchbar lijkt me een leuke noviteit ondanks de problemen die ik ook soms lees. Apple gaat ermee door lijkt het. Maar als ik onverhoopt niet overweg kan met macOS, welke van de 2 verkoopt beter op de gebruikte markt? Vriendelijke groeten, Jos. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toch maar voor de MacBook pro gegaan. Tot nu toe heel blij mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
|
|