//

Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen?

Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee dagen geleden voor de derde keer gevallen zonder enige bescherming Zou mezelf moeten straffen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 06-03-10, 22:50
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Twee dagen geleden voor de derde keer gevallen zonder enige bescherming Zou mezelf moeten straffen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 07-03-10, 02:19
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Ik had al gelijk pech bij de eerste keer. Na 2 maanden een trotse bezitter te zijn van dit prachtige toestel ging het ineens mis. Een vriend van mij wilde eff met mijn iPhone iemand bellen en toen hij het weer aan mij overhandigde liet ie iets te vroeg los waardoor mijn iPhone frontaal de grond raakte en mijn oleophobische glasplaat daarbij sneuvelde. Natuurlijk baalde ik enorm als een stekker en hield mijn vriend aansprakelijk voor dat incident. Sinds vorige week heb ik een nieuw origineel scherm unit gekocht bij PdaTech en heb gelijk een beschermend hoesje en andere accessoires erbij gekocht want, was namelijk - na het eerste keer vervangen van de gebarsten glasplaat - een 3g glasplaat gemonteerd op mijn iPhone en er zaten ook kleine krasjes op de lcd vandaar de nieuwe complete unit.
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market

Laatst gewijzigd door hondlustgeenbrood; 12-03-10 om 21:45.
  #183  
Oud 08-03-10, 20:05
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Yep vanavond weer raak , me zoontje ( 2,5 ) ziet dat me foon overgaat en zal em wel ff komen brengen , gelukkig een hoes en verzekering anders had ie nu bij pro-assist gelegen .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #184  
Oud 20-04-10, 15:51
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Toen ik smorgens wakker werd in de tent na een stevig feestje zag ik dat mijn scherm gebarsten was.. Ik weet nog niet steeds niet hoe het gebeurd was, heb inmiddels een andere..
  #185  
Oud 20-04-10, 23:10
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

ik heb hem in 8maanden tijd 1 keer laten vallen, maar slechts een van een hoogte van +- 60 cm en opgevangen met mn voet.
  #186  
Oud 21-04-10, 08:26
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Mijn huidige moet nog vallen, maar dat ga ik niet laten gebeuren, en mijn vorige, 3G, heeft nooit gevallen, alleen opgevallen. Ik stop mijn iPhone nooit in een ondiepe broek- of jaszak-zak of als ik ga sporten nooit in een broek- of jaszak-zak die open blijft, heb daarom ook geen hoesje nodig, en de meeste hoesjes vind ik ondingen, vooral als ze bijvoorbeeld van rubber zijn, dan kun je je iPhone niet makkelijk in je broekzak laten glijden. :|
__________________
Tevens ook bezitter van een iPad 16GB met 4.2.1
  #187  
Oud 21-04-10, 09:16
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Net nog helaas, resultaat gebroken scherm bij de rechterkant van de home button.
  #188  
Oud 21-04-10, 12:39
Katth Katth is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb mijn iPhone in de eerste week dat ik hem had laten vallen. Wou een ander nummertje opzetten en haalde het uit mijn broekzak. Op de een of andere manier raakte mijn handje verstrikt in het draad van de oordopjes en liet ik het vallen op de stoep. Draad van de oordopjes heeft de val iets gebroken, maar desondanks toch nog een kras op de glasplaat (op de zwarte rand) en deukjes op de punt bij de power knop.
  #189  
Oud 21-04-10, 13:15
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zero Bekijk bericht
Net nog helaas, resultaat gebroken scherm bij de rechterkant van de home button.

Repareren bij iPhoneworld
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market
  #190  
Oud 21-04-10, 13:39
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Heb hem nu 1x laten vallen op de rand van mijn glazen salontafel. Hierdoor is het volumeknopje verbogen
En mijn kat heeft met mn telefoon gespeeld toen hij aan de oplader lag.. Telefoon is van het kastje afgevallen en bungelde aan de oplader.. resultaat: Scheur van 2 cm op de achterkant bij de dockconnector

Hopelijk wordt die nieuwe een stuk steviger.. Mijn samsungetje is wel 1000 keer gevallen, zonder enig barstje of deukje..
  #191  
Oud 21-04-10, 14:22
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood Bekijk bericht
Repareren bij iPhoneworld
Bedankt voor de tip. Maar ik ga hem zelf repareren en waarschijnlijk vanavond nog omdat ik nog wel een compleet scherm dus LCD met digitizer heb liggen
  #192  
Oud 21-04-10, 17:12
Mefistofele Mefistofele is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard

Mijn iPhone is de laatste twee dagen al twee keer gevallen. Ik moet wat voorzichtiger worden.
  #193  
Oud 21-04-10, 18:16
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

vandaag is mn iphone voor het eerst in anderhalf jaar echt hard gevallen. Zat op de fiets, reed een met een behoorlijke vaart een bruggetje af en toen viel ie uit mn zak.
Kheb er een invisbleshield omheen zitten, en der zaten alleen maar een paar krasje, dus dat viel me alles mee
  #194  
Oud 21-04-10, 18:25
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

mijnes is nog nooit gevallen in euhh, tjaa.. een maand? X'D
gaat ik ook zo houden trouwens :'D
  #195  
Oud 21-04-10, 19:20
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

de mijne 1 keer en meteen raak een deel van het touchscherm kapot
  #196  
Oud 23-04-10, 16:17
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard Kwetsbare eigenschap van het iPhone scherm

Aangezien ik veel iPhone's met kappotte schermen voorbij zie komen, kan ik melden dat de glaasjes het best bestand zijn tegen een val op de zijkant van het toestel. Het blijkt dat als een toestel plat op het glas valt er het snelst een breuk ontstaat. Hierbij zie je vaak en volledige versplintering van de glasplaat.

Aangezien de touchscreen er onder dan nog vaak intact is, blijven mensen het toestel dan nog gewoon gebruiken. dit is link, aangezien er glasdeeltjes tussen het glas en het erondergelegen LCD kunnen schuiven. Hierbij wordt dan het veel duurdere LCD beschadigd.
Dus mijn advies is als er een glasbreuk ontstaat laat deze meteen vervangen om duurdere reparaties te voorkomen.

Mvg Luc Paquay
www.iPhoneRepair.nu
  #197  
Oud 23-04-10, 18:00
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Hallo is daar iemand
  #198  
Oud 28-04-10, 00:51
clericjuh clericjuh is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: gemert
Berichten: 11
Standaard

nog nooit 'echt' laten vallen, gooi m altijd van n afstandje op mn bed, toen 1x doorgestuiterd en van t bed af, 40 cm op tapijt gevallen, och och wat een ramp xD
Heb even een incipio feather case om gehad, maar ik ben zo iemand die steeds dat ding er af en op klikt (vind ik leuk) en die is daarbij een keer flink gescheurd, dus nu gebruik ik geen case meer, mer beschermfolie op scherm, verder niets. Maar ben er erg voorzichtig mee, zal nooit iets overkomen, mn kleine vriend
  #199  
Oud 28-04-10, 13:25
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delphii Bekijk bericht
Toen ik smorgens wakker werd in de tent na een stevig feestje zag ik dat mijn scherm gebarsten was.. Ik weet nog niet steeds niet hoe het gebeurd was, heb inmiddels een andere..
Te veel gezopen?
  #200  
Oud 08-05-10, 18:22
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Gister na een stevig avondje bieren uit mijn handen laten vallen tijdens smsen.. Nu maar hopen dat de verzekering de kosten dekt. Hele scherm is gebarsten en er zijn kleine stukjes uit
Naja gelukkig komt in juni de 4g dus dat zing ik nog wel uit, hij werkt nog wel namelijk. Was toch al van plan 4g aan te schaffen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? Kevin iPhone algemeen 22 01-11-13 14:09
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? michal iPhone algemeen 1 12-09-10 23:11
Hoe vol staat jouw iphone? Momentum Chat en geruchten 41 22-06-10 22:30
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? polowater iPhone algemeen 24 25-01-10 20:18
Hoe ziet jouw iPhone er uit? Jeroen iPhone algemeen 28 11-10-07 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.