Jean-Paul, van harte! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Jawel dat waren er 37! 37 man... da's al bijna 40 man moeten jullie inderdaad niet zo langzamerhand aan kindjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Van harte gefeliciteerd....
Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag..
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd JP
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!!!
en nog vele jaren |
|
||||
|
||||
Hee JP, ander forum, zelfde welgemeende felicitaties!
|
|
||||
|
||||
Heey JP,
gefeliciteerd en nog vele jaren!
|
|||
|
|||
Jean-Paul, proficiat. Trouwens, je bent 1 jaartje jonger als Zibri, wie óók vandaag jarig is .
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd en nog veel jaartjes hoop ik ^^
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Van harte gefeliciteerd.
En natuurlijk een cadeau |
|
||||
|
||||
Iedereen ontzettend bedankt alvast Erg leuk om alle felicitaties inclusief taarten en andere opfleuringen te zien We zijn weer terug van een paar dagen (werk)vakantie, dus helaas is vandaag een dag waarbij er vooral heel veel e-mailachterstand moet worden weggewerkt en andere zaken moeten worden opgepakt die even zijn blijven liggen. Gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit erg uitbundig (eens in de vijf jaar voor alle familieleden), dus behalve een jaartje ouder is het verder business as usual
Citaat:
Hahahaha ... da's nog best een koel idee! |
|
|||
|
|||
Jarigjarigjarigjarigjarigjarigjarigjarigjarigjarigjarigjarig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|