Serieuze concurrentie Ipod Touch?? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vinden jullie hiervan? Ipodkiller of niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Serieuze concurrentie Ipod Touch??
Wat vinden jullie hiervan? Ipodkiller of niet?
Laatst gewijzigd door Amazon62; 05-09-08 om 18:43. Reden: Foto geplaatst |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel mooi uit maar weet je ook wat voorn software er op staat en hoeveel geheugen? Heeft wel iets weg van de Touch
|
|
|||
|
|||
Het geheugen is me nog niet bekend... Bij de andere foto staan wat specs, maar die foto komt niet tevoorschijn...
Hier wat specs: Taste that? It's the sweet nectar of want for Cowon's new S9 Curve. This 3.3-inch media player features an AMOLED capacitive touch panel display that spreads 16 million colors across 480 x 272 pixels. Inside you'll find a 500MHz dual-core CPU, T-DMB digital television tuner, Bluetooth, FM radio, TV-out, and G-Sensor accelerometer. All that and nearly two days (40 hours) of music playback from a single charge. No price yet but we expect to hear more later this week as the big European IFA show kicks off in Berlin |
|
||||
|
||||
Zeker geen iPod touch killer, het heeft geen eens Wi-Fi
Plus! Er komt een nieuwe iPod touch aan!
|
||||
|
||||
iMario heeft weer eens gelijk
|
|
|||
|
|||
te sjieke design voor wat het is denk ik, en zeker als er niet eens Wi-Fi op staat!
|
|
||||
|
||||
@ iMario: Think again:
This 3.3-inch media player features an AMOLED capacitive touch panel display that spreads 16 million colors across 480 x 272 pixels. Inside you'll find a 500MHz dual-core CPU, T-DMB digital television tuner, Bluetooth, FM radio, TV-out, and G-Sensor accelerometer. All that and nearly two days (40 hours) of music playback from a single charge. Dit is beter dan de iPod Touch Wi-Fi heb ik thuis ook... Dan zit ik tog achter mn pc... + ik koop vaak dingen omdat ik het stijlvol vin en dit ziet er bijzonder stijlvol uit! Ik zou hem zo willen Greetz, Stiruam P.s. Maar idd er kunnen altijd dingen beter en ik ben benieuwd wat de nieuwe iPod heeft! |
|
||||
|
||||
Idd, eigenlijk heeft dit ding wel een shitload aan functies in huis, en die DMB-tuner lijkt me toch wel nice Als de prijs en beschikbaarheid nu goed meevalt, kan dit toch wel iets worden...
De specificaties zijn er in alle geval al. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Serieuze problemen na Quick-Pwn... | Wally© | Chat en geruchten | 9 | 07-09-08 16:03 |
|
|