Spore Origins - Post jouw Spore wezen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu Spore dan eindelijk uit is, kunnen we aan de slag! Laat hier jouw Spore wezen zien, wat jij dus zelf hebt gemaakt. Heb jij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Spore Origins - Post jouw Spore wezen
Nu Spore dan eindelijk uit is, kunnen we aan de slag! Laat hier jouw Spore wezen zien, wat jij dus zelf hebt gemaakt. Heb jij er eentje met 5 tentakels, 4 ogen en compleet in regenboog kleur? Post hem hier
Hier eentje van mij, ik ben pas net begonnen dus heb eigenlijk nog niks extra's. Ik noem deze de: Baby iFoneguide Spore
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hem pas net, ben dus nog niet zo heel ver..
|
|
|||
|
|||
hahaha, leuk. Moet misschien toch maar eens gaan kijken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zover ben ik nog helemaal niet
en hoe hebben jullie een screenshot gemaakt? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok thanx!!
|
|
|||
|
|||
sorry maar bij mij wordt mn scherm zwart als ik het niet aanraak. en gaat op slot. tijdens het zwemmen dus!
|
|
||||
|
||||
Moet je bij instellingen -algemeen - screen dims after.. gaan en daar "never" aanklikken
|
|
|||
|
|||
merci beaucoup!
|
|
||||
|
||||
Zit nu in level 30 moet nu de eieren van een grote kwal afpakken
|
|
||||
|
||||
jij heb m dus al bijna uitgespeelt
niks beters te doen? haha |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en zo verschijnt iFoneguide zelfs in Spore wel ff een artikeltje op iFoneguide gooien met review en een plaatje hoor iMario!
|
|||
|
|||
Hier is mijn ugly creature....
Laatst gewijzigd door Japs; 10-09-08 om 11:14. |
|
||||
|
||||
Toch wel een gaaf spel dit, eigenlijk het leukste wat ik nog gezien heb op de iPhone. Dit is hoe mijn wezentje er nu uitziet:
|
|
||||
|
||||
Is dit ook te krijgen op 1.1.4?????????
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is de mijne trouwens.... Of heb ik deze nou net ge-google-ed???????? Ach, Whatever......
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 11-09-08 om 04:43. |
Labels |
electronic arts, screenshot, spore origins, wezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
|
|