Spore Origins - Wie gaat hem kopen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Spore Origins komt uit op 7 september, zoals velen weten. Ik heb er op gewacht en nu is het eindelijk dan ''bijna'' zover Ik ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij Spore Origins kopen? |
|||
Nee, ik ga Spore Origins niet kopen. | 19 | 32,76% | |
Ja, ik ga Spore Origins kopen. | 39 | 67,24% | |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Spore Origins - Wie gaat hem kopen?
Spore Origins komt uit op 7 september, zoals velen weten. Ik heb er op gewacht en nu is het eindelijk dan ''bijna'' zover Ik ga hem meteen dan ook kopen als hij er is! Wie gaat nog meer Spore Origins kopen? Voor wie niet weet wat Spore Origins is Met Spore Origins kun je je eigen wezen creëren wat je groter kan laten groeien tot iets moois Spore Origins gameplay video: YouTube - Spore (iPhone) - E3 2008: Gameplay Trailer
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 03-09-08 om 21:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ga hem zeker niet kopen.
Niet mijn type spelletje. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik Spore ga kopen...
bedankt voor de "tip" iMario.
|
||||
|
||||
Naah... denk het niet. Zie de lol er niet echt van in?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gaaf, ik dacht dat ik deze ergens ongeinstalleerd op de pc had staan ergens maar zo'n spel is perfect voor de iphone!
|
|
||||
|
||||
hihi, yes! hij komt morgen al
Spore Origins vandaag definitief uit voor iPod nano en classic, morgen voor iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ik ga hem niet kopen maar wel downloaden.
Ik heb van de week de pc versie gedwonload en die is echt goed zeg. nu hopen dat het op de iphone wat is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lijkt erg veel op flOw...
|
|
||||
|
||||
is wat je in de trailer kan zien t enige wat je kan doen?? word die niet groter ofzo...
|
|
||||
|
||||
tot zondag uitgesteld? Vandaar dat ik hem maar niet kan vinden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik geloof ook niet dat je ooit vanuit de oersoep het land opkan.....
Je blijft gewoon zwemmen. |
|
||||
|
||||
Geweldig ding ^^ Doet me denken aan "flOw" op de PSP, oer saai doch verslavend! Kopen? Hangt van het prijs kaartje af
Over flow: Zelfde idee alleen dan zag het er eens stuk indrukwekkender uit! Kijk maar eens Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou eerlijk gezegd ben ik na 1 dag al uitgekeken op de pc versie dus ik ben bang dat het niks word. Het is uiteindelijk gewoon een RTS game en daar houd ik helemaal niet van. Misschien is het op de iphone wat leuker. Ik hoop het echt.
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Ik ken het niet. Ik zal eens gaan kijken
|
||||
|
||||
Ik wacht dus ook al echt een lange tijd op spore en baal
als een stekker dat ik hem niet kan vinden in de appstore. Hij zou vandaag uitkomen maar niemand heeft hem nog, is spore nog niet uit ofzo voor de iphone? |
|
||||
|
||||
Citaat:
''Hopelijk'' komt hij straks nog uit... |
Labels |
app store, electronic arts, firmware 2.0.x, games, spore origins |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spore Origins - Post jouw Spore wezen | iMario | Chat en geruchten | 22 | 11-09-08 14:19 |
|
|