Spore Origins - Wie gaat hem kopen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat gaat dat me kosten? waarschijnlijk € 7,99? Oh ja, mensen die roepen dat ze hem niet kopen, wel gaan downloaden zouden een ban moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat gaat dat me kosten? waarschijnlijk € 7,99?
Oh ja, mensen die roepen dat ze hem niet kopen, wel gaan downloaden zouden een ban moeten krijgen..totaal overbodige reactie..
|
|
|
||||
|
||||
Ik zit er ook al de hele dag op met nog iemand die ik ken
(voor als 1 het over het hoofd ziet) Begon al na 1en omdat het dan in engeland de volgende dag is dus dacht ik dat die er al zou zijn maarja naar denk bijna 100 keer de appstore bezocht te hebben heb ik hem nogsteeds niet Eerst ook valse hoop met tijdsverschil van amerika en hiero maar kenlijk niet het geval.... Ik zal het melden zodra die er is |
|
|||
|
|||
Ik ga hem wel kopen, maar niet op de iPhone, tenzij blijkt dat hij ook op de iPhone uitgebreid is!
|
|
||||
|
||||
Het blijkt dat hij pas uit gaat komen op 12 september. Ik hoop zelf natuurlijk eerder, maar ga daar maar van uit
|
|||
|
|||
Nee niet 12 september pas :S
Waarom kunnen ze zich niet een keer aan een release date houden. Op deze manier worden vet veel mensen teleurgesteld die op zo een spel zitten te wachten, beetje stom dit. |
|
||||
|
||||
Iedereen word teleurgesteld ja, maar als hij uit is, dan is iedereen weer blij en koopt iedereen hem alsnog
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hier nog een interesant filmpje over spore op de iphone, je kan der toch wat meer mee als dat ik in t begin dacht.. just follow the link (A) Gametrailers.com - Spore: Origins - iPhone Demonstration
edit: filmpje komt hier vanzelf al te staan, wist ik nie |
|
||||
|
||||
Loop ook al de hele dag te zoeken maar denk persoonlijk dat spore eerst die inlogproblemen op de pc wil verhelpen dat ze daar alle mannetjes op gezet hebben.
Maar ga appstore zeker in de gaten houden komende week. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
jah idd, maar dan is der nog t feit dat, dat leuke spelletje gemaakt is door sony, en voordat zei besluiten m op de iPhone uit te brengen zijn we wel even verder haha
|
|
||||
|
||||
Wat houdt het spel precies in, ik heb hem nu ook voor de pc namelijk, en begreep dat de iphone versie slechts de celfase omvat en niet meer.
nu was ik met de celfase in een half uur klaar, dus zal dit op de iphone nog sneller zijn. off-topic: Flow voor PSP indrukwekkender??? ziet er echt simpel uit... |
|
||||
|
||||
Psst, jongens, Spore Origins is er hoor Heb hem alleen nog niet in de Nederlandse Store kunnen vinden.
iTunes link (US Store) : http://phobos.apple.com/WebObjects/M...290183295&mt=8 |
|
|||
|
|||
aaight hopelijk morgen downloaden als hij er is
|
|
||||
|
||||
we wachten rustig af haha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door macfreaker; 09-09-08 om 00:46. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen met een Nederlands account, hij is nu ook in de Nederlandse Store.
iTunes link (NL Store) : http://ax.phobos.apple.com.edgesuite...290184819&mt=8 Edit: de link blijkt niet te werken, waarom weet ik niet. Je vind Spore Origins zo: iTunes -> iTunes Store -> App Store -> Games -> Scroll naar beneden, naar het kopje ''More Games'' en klik in het rijtje aan ''Action'' -> Scroll een beetje naar beneden, en daar staat hij: Spore Origins. Laatst gewijzigd door iMario; 09-09-08 om 01:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Atm ben ik spore aan het downloaden dus even wachten .... Heb je al beetje kunnen testen iMario? Heb echt uitgekeken naar deze app net als monkeyball |
|
||||
|
||||
Ja, ik heb al een aantal levels gespeeld. Ik vind hem zeker top en het is echt geworden wat ik er van verwacht had! Echt een topper, één van de beteren op het moment
Laatst gewijzigd door iMario; 09-09-08 om 03:10. |
Labels |
app store, electronic arts, firmware 2.0.x, games, spore origins |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spore Origins - Post jouw Spore wezen | iMario | Chat en geruchten | 22 | 11-09-08 14:19 |
|
|