Photo Swap (wie/wat zit er aan de andere kant) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Blackherrie op fotoswap...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blackherrie op fotoswap
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het idee echter was dat men zijn leuke foto's zou plaatsen...
Kreeg deze: Vervolgens stuurde ik dit: En kreeg deze terug: Edit; als ik wist hoe ik die foto kleiner kon maken had ik dat uiteraard gedaan.... Edit2; Bomans: gebeurd Edit3; thnx! Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 18-09-08 om 20:43. Reden: foto aangepast |
|
|||
|
|||
idd, ze zijn allemaal gay
|
|
||||
|
||||
ik dacht ik ga ff photoswappen leuk toen kreeg ik de eerste homo ik dacht oke niks aan de hand, toen weer een homo en toen het programma verwijderd
|
|
|||
|
|||
Erg leuk deze App
vandaag red bull plaatjes over en weer aan het sturen en het werden er alleen maar meer uiteindelijke resulteerde het op deze: http://www.carlmpearson.com/Motorola/Blitz_2007_02_28/Carl_meets_Red_Bull.JPG |
|
||||
|
||||
nogal groot plaatje voor een photoswap? Lijkt me niet dat dat een screenshotje is
|
|||
|
|||
Inderdaad geen screenshotje
dat plaatje vond ik op internet, maakte daar een foto van en verstuurde die met photowap (had toen nog geen idee hoe je een screenshot moest maken, nu wel..) Valt me eigenlijk wel op dat je vanuit amerika heel veel foto's terug krijgt die vanuit een rijdende auto worden gemaakt |
|
|||
|
|||
Vraag! Ik heb een iPhone via Amerika en op firmeware 1.1.4, wat moet ik doen om ook Photoswaps te krijgen. Of is dit voor mij geen optie omdat ik een "illegale" iPhone heb... Moet ik hem nu eerst upgrade naar 2.0? En dan via Appstore!? Help Help!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoek op quickpwn of pwnagetool en post in die topics, en stel in dit topic GEEN vragen meer hierover |
|
||||
|
||||
Ik heb sinds vandaag PhotoSwap, en ik moet zeggen dat het heel erg leuk is. Ik heb eigenlijk continu m'n iPhone naast me liggen met PhotoSwap aan, en elke tien seconden flitsen m'n ogen naar de footer of er al een blauw knopje is.
Ik heb al wel wat leuke gesprekken gevoerd, gewoon met foto's van teksten in Word, en ik heb al één vrouw gezien Ook kort mee gepraat. En dan nog genoeg spekvette Amerikaanse mannenbenen en -buiken :S |
|
|||
|
|||
Mijn belevingen
Je moet er wat geduld voor hebben, maar soms maak je leuke dingen mee..
Ik hoop dat het uberhaupt geplaatst mag worden.. |
|
||||
|
||||
Ik heb net even op fok gekeken Die gaat er bij mij echt op straks, wat een gave app Jammer dat er hier niet meer foto's staan...Gaat wel weer komen als mn ifoontje eindelijk binnen is.
|
|
||||
|
||||
Hehe, weet net pas hoe je screen moet maken
Heb wel al wat, post het later als ik wat meer heb Edit: Ik heb screenshots, maar hoe krijg ik die van de iphone naar de pc? Kan enkel naar de iphone zetten... geen idee hoe terug Laatst gewijzigd door vdvorst; 22-10-08 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Ben al wat aan t klooien met fotoswap...GRAPPIG barst alleen van de hoofdpijn en pijn in mn kont haha zit al vanaf 10 vanochtend op dezelfde plek met mn nieuwe speleding te spelen Maar ik ga zeker foto's plaatsen hier als de moeite waard zijn
|
|
||||
|
||||
Ah, screenshots gevonden
Zoiets |
|
||||
|
||||
Die laatsten zien er nogal nep uit. Foto van foto enzo
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
SHiiiitt!! Ik zat te swappen, krijg zomaar dit:
Geen wonder..: Zag gisteren nog een of andere flikker die aan z'n pik zat, en vandaag op school zag ik iemand die naakt op zijn bureaustoel zat. Mijn ogen brandden op dat moment nogal, dus ik had geen report kunnen doen P.S. Nieuw hier, kwam hier via Google -> Photoswap Laatst gewijzigd door R.L.; 27-10-08 om 17:44. |
|
||||
|
||||
Hey da's toevallig, die gast had ik ook
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
|
|