Apple TV naar België / Nederland ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er eigenlijk al een datum of periode gefixeerd dat de Apple TV 2 naar België of Nederland komt ? Mvg, Berry...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV naar België / Nederland ?
Is er eigenlijk al een datum of periode gefixeerd dat de Apple TV 2 naar België of Nederland komt ?
Mvg, Berry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ook zeer benieuwd en wat zijn zoal de voordelen?
|
|
|||
|
|||
In de UK Store is hij al te bestellen. Vanuit brussel ben je met 2 uur in London. Is dit een optie?
|
|
|||
|
|||
Datum staat nog niet vast, ik hoop wel dat we binnenkort films kunnen huren met een belgische account, nu dat microsoft zune dit binnenkort kan, zou dat voor apple ook geen probleem mogen zijn.
Ik heb er eentje gaan halen in een boulanger winkel net over de grens in frankrijk let wel, niet iedere boulanger winkel heeft apple TV in huis, zie website Boulanger © : micro ordinateur, écran plat, DVD, photo numérique, téléphonie, électroménager et MP3 grtz P. |
|
|||
|
|||
Ik vind de apple tv alleen al top voor het streamen van foto's en films (mp4)
Ondertussen af en toe videoclips kijken via youtube. Films en series kijken doe ik al via interactieve tv, daarvoor heb ik apple tv niet echt nodig. Jailbreak maakt het mogelijk om ook andere film formaten te kijken, daar heb ik echter geen ervaring mee.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age | BertvanHorck | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 15-08-14 16:03 |
|
|