//

Android gebruikers de nieuwe fanboys?

Android gebruikers de nieuwe fanboys? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik de enige die het de laatste tijd opvalt dat een steeds groter groeiende groep Android gebruikers zich steeds negatiever uitlaten tegen Apple en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-10, 16:35
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard Android gebruikers de nieuwe fanboys?

Ben ik de enige die het de laatste tijd opvalt dat een steeds groter groeiende groep Android gebruikers zich steeds negatiever uitlaten tegen Apple en iOS?

Ik lees regelmatig nieuwtjes over WP7, iOS, Android en zo kom ik ook nog wel eens oa op Androidworld.nl.
Vol verwondering lees ik de reacties op de artikelen die er niet om liegen. Er lijkt een nieuwe religie te gaan ontstaan, waarbij Apple het flink moet ontgelden.
Nu moet ik altijd lachen als ik hier op de iPhoneclub lees hoe gelukkig sommigen met hun telefoon zijn, maar ik kan me toch niet herinneren dat we met zijn alle 1 ander OS de grond in trappen. Heel bijzonder.

Wat is de volgende stap? De BMW rijders die de Merceders bestuurders van de weg af gaan drukken?

Waar zou die afkeer en bijna haat tegen Apple toch vandaan komen?
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-10, 18:04
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Vroeger ging het om computers en was het Windows vs. Linux/OSX en nu gaat het om smartphones en gedeeltelijk om tablets. Niemand wordt verplicht om een product te kopen, dus heb zulke discussies nooit begrepen. Smaken verschillen eenmaal.
  #3  
Oud 26-10-10, 18:14
Makoez Makoez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 29
Standaard

Mensen proberen zichzelf ervan te overtuigen dat ze het beste product hebben aangeschaft, daarom de 'tegenstander' maar de grond in boren.
  #4  
Oud 31-10-10, 01:53
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Eerlijk gezegd gaat het andersom net hetzelfde (Apple vs android).
Is zo met alles al geweest (nintendo/Sega bijvb) en het zal er niet op verbeteren.
  #5  
Oud 27-11-10, 01:23
dwaasie dwaasie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

ik denk inderdaad als je iets hebt waar je blij mee bent dat je al snel negatief over het andere gelijkwaardige gaat praten. Zelf heb ik de HTC Disere gehad en idd android is wel een tegenhanger van de iphone. Maar naar mijn idee is de iphone stabieler gebruikt minder batterij met dezelfde soort apps. Mijn HTC moest ik na een uurtje of 8 echt opladen en dan had ik hem nog niet eens echt veel gebruikt. Nu met de iphone 4 moet ik hem wel dagenlijks opladen maar ik kom in ieder geval de dag door. Dat vind ik echt een voordeel.
Android is wel snel en loopt niet snel vast en op android market is veel meer gratis dan op de appstore. Maarja je kan niet alles hebben hahaha

gr karel
  #6  
Oud 28-12-10, 13:50
Justkuu's schermafbeelding
Justkuu Justkuu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Ben ik de enige die het de laatste tijd opvalt dat een steeds groter groeiende groep Android gebruikers zich steeds negatiever uitlaten tegen Apple en iOS?

Ik lees regelmatig nieuwtjes over WP7, iOS, Android en zo kom ik ook nog wel eens oa op Androidworld.nl.
Vol verwondering lees ik de reacties op de artikelen die er niet om liegen. Er lijkt een nieuwe religie te gaan ontstaan, waarbij Apple het flink moet ontgelden.
Nu moet ik altijd lachen als ik hier op de iPhoneclub lees hoe gelukkig sommigen met hun telefoon zijn, maar ik kan me toch niet herinneren dat we met zijn alle 1 ander OS de grond in trappen. Heel bijzonder.

Wat is de volgende stap? De BMW rijders die de Merceders bestuurders van de weg af gaan drukken?

Waar zou die afkeer en bijna haat tegen Apple toch vandaan komen?
Laat ik als nieuw forumlid nou net even hierop inspringen. Ik ben Moderator op de forums van Androidworld.nl en daar hebben we nu ruim 10.000 Androidfans. Maar toch zitten er op onze forums ook erg veel leden die OOK een iPhone hebben of hebben gehad. Ik merk bij ons op de forums vrij weinig van echte fanboys.

Tuurlijk heb je een hoop fanboys zowel bij Apple als bij Android. Maar om te roepen dat Androidliefhebbers de nieuwe groep fanboys zou zijn vind ik raar. Alles heeft zo zijn fanboys. Wellicht valt het je bij Android nu pas erg op, omdat de Androidfanboys voornamelijk iOS afkraken. Maar dat is andersom precies hetzelfde. Als iPhonegebruiker erger je je minder snel aan iOS fanboys dus valt dat je misschien niet erg op.

Ik bedoel als je hier kijkt:
http://www.iphoneclub.nl/99863/samsu...s-aankondigen/

Naar de felle reacties tegenover Android. Het is altijd nageaapt en Android is *** and so on.
Deze vallen mij als Androidgebruiker waarschijnlijk meer op dan jou. Kokerzicht.

Ik moet wel zeggen dat er wel erg veel lui zijn die erg overdreven blij zijn dat ze een toestel hebben gekocht dat echte concurrentie is voor de iPhone.

Fanboys zijn altijd fout. Of het nou voor iOS of Android is.

Laatst gewijzigd door Justkuu; 28-12-10 om 14:31.
  #7  
Oud 28-12-10, 19:52
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makoez Bekijk bericht
Mensen proberen zichzelf ervan te overtuigen dat ze het beste product hebben aangeschaft, daarom de 'tegenstander' maar de grond in boren.
Helemaal mee eens,zolang de mensen daar een goed gevoel bij krijgen zal het altijd zo blijven.
Het gaat niet eens om het product want die mensen hadden net zo goed het ander kunnen hebben.
__________________
Iphone 4 16Gb Factory unlocked
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.