Ervaring valuewait ( valuew8.mobi) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben hier via deze site terecht op gekomen en ziet er op het eerste wel leuk uit,heb in 4 dagen nu al 257 value's verdiend. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaring valuewait ( valuew8.mobi)
Ben hier via deze site terecht op gekomen en ziet er op het eerste wel leuk uit,heb in 4 dagen nu al 257 value's verdiend. Heeft iemand hier ook ervaring mee, d8 ff snel voor een ps3 te gaan maar nu zijn de vragenlijsten op zeg maar......
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je ook gewoon meedoen via de computer? of moet je het perse via je mobiel
|
|
||||
|
||||
het moet perse via mobiel maar ja kan aangeven wanneer je psies mee wil doen
|
||||
|
||||
Geregistreerd.
edit: Wat een tof concept, ik vermaak me er super mee!
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 04-05-09 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand zijn punten al ingewisseld voor een cadeau ? Zoja wat voor cadeau ? Ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Ik ga voor het 'lapjesdeken' picknick kleed
|
||||
|
||||
286 values.
Top-concept! [edit 16-11-2009] inmiddels al 2 dingen besteld bij Valuewait. Een lekker luchtje en een slaapmasker (TheStijg is een keurige dame). Snelle levering!
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding... Laatst gewijzigd door TheStijg; 17-11-09 om 00:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemakkelijke tethering + MMS voor Mobi/Proxi/Base | taapo | Overige providers België | 13 | 14-05-10 21:00 |
.Mobi sites perfect voor iPhone en alle mobiele telefoons | freds | iPhone Apps | 6 | 03-12-09 13:27 |
ervaring | henkenmirella | Archief | 1 | 19-08-09 20:44 |
Mobi* MY30 abbo | Dimitridas | Orange | 5 | 03-03-09 13:19 |
[MOBI]2 gsms 1 simkaart | bibawa | Orange | 7 | 25-01-08 22:24 |
|
|