lost & stolen procedure niet meer voor iphone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er schijnt een interne email binnen t-mobile verzonden te zijn dat deze procedure niet meer van toepassing is voor de iphone. Kan iemand dit gerucht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
lost & stolen procedure niet meer voor iphone?
Er schijnt een interne email binnen t-mobile verzonden te zijn dat deze procedure niet meer van toepassing is voor de iphone. Kan iemand dit gerucht bevestigen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Hallo,
Ja dat kan ik bevestigen. Heb het toestel nog wel gekregen via deze procedure maar mocht mijn abb. niet meer omzetten. Was van hogerhand afgekondigd nadat er op een forum over was geschreven. Op zich wel begrijpelijk maar aan de andere kant dom want het is leuk om deze nieuwtjes te schrijven maar men gaat daar dan op grote schaal gebruik van maken en is het afgelopen. Dus nu een nieuwe iphone met mijn oude abb. dus traag internet (nouja traag) en duurder uit. DUS DEZE WEG IS DUS AFGESNEDEN. Groet, Rien |
#3
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus wel mogelijk om hem over te zetten. Althans dat was donderdag...ik weet niet hoe het nu is. Miss heb ik dus wel een gelukje. Groetjes stef Laatst gewijzigd door TLW; 04-08-08 om 13:04. |
#4
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag ook gewoon mijn contract omgezet (iPhone via L&S gehaald) en geniet nu van de 3G snelheid. Wat een verschil met GPRS zeg.
|
#5
|
|||
|
|||
Vandaag mijn nieuwe Iphone 16g zwart gekregen via L&S. Had hem 2 weken geleden besteld, en kon hem zaterdag ophalen. (Tmobile shop Hengelo) Daar kreeg ik te horen dat L&S niet mogelijk was kon niet in systeem worden ingevoerd?. Naar veel aandringen, vandaag toch een Iphone + I150 abo gekregen, I150 ingaand na mijn huidige abo (tot maart 2009) Phff, moet je wel door zetten anders zetten ze je zo zonder iets de deur uit. Wat een klanten service!!
Ps Tmobile medewerkerster heeft me uiteindelijk wel goed geholpen! |
#6
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij mij hetzelfde als bij Patrick. Wel de iphone gekregen maar iphone abb. gaat pas in na verlopen huidige abb. Dus wat ik nu merk dat er toch mogelijkheden zijn. Ga nog mar eens naar de shop hier kijken of zij nu wel iets voor mij kunnen doen. Groet, Rien |
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
groetjes |
#8
|
|||
|
|||
Wat ik vandaag te horen kreeg in de T-Mobile shop (na een uitvoerige discussie van de baliemedewerker met een telefoniste van de klantenservice):
- Lost & Stolen procedure mag wel voor een Iphone, echter gaat het iAbbo pas in vanaf de laatste dag van je huidige, lopende contract. Of dit ook geldt voor 'legitieme' verlengers (dus mensen van wie het huidige abbo binnen vier maanden afloopt of al is verlopen) is mij echter nog steeds onduidelijk.. |
#9
|
|||
|
|||
Je moet het zo zien; de Lost&stolen procedure is in het leven geroepen als service naar klanten toe die echt hun toestel zijn verloren of defect hebben. Het was zelfs zo dat klanten een aangifte bewijs moesten hebben om van de L&S gebruik te mogen maken bij geval van diefstal/verlies. De procedure is inmiddels als verzacht. Alleen jammer dat mensen er misbruik van willen maken. Ik begrijp de situatie natuurlijk wel en het is leuk voor t-mobile om een klant te behouden door middel van een L&S maar als er echt een keer iets gebeurd; T-Mobile leverd een telecom product en de fabrikant het toestel; dus als er iets met het toestel gebeurd kan t-mobile niet altijd de hand boven het hoofd houden van de klant.
|
#10
|
|||
|
|||
@ sneaker style:
Daar ben ik Het ook met je eens : NOG een keer voor de duielijkheid en dit is mijn verhaal en mij is het gelukt, als het mij lukt kan het jouw ook lukken! Ik zit al een jaar of 5 bij t-mobile , trouwe klant dus. Ik heb anderhalf jaar geleden een verlenging aangeboden gekregen. Het betreft een Flex 25 + web & walk onbeperkt internet samen met een HTC P3300. Na de eerste paar dagen had ik er al problemen mee. Ik heb het toestel weer terug gestuurd. In hetzelfde jaar had ik 4x het toestel laten repareren. Dit door software vastlopers Lol windows Anywayz ik hoorde dat de iphone uitkwam en heb vroegtijdig gevraag naar de L & S procedure. Na vele uren met de klanten service te hebben gepraat bleek dat ik de iphone eerst niet en daarna wel en daarna niet kon bestellen. Ze verte4lde me dat ik moest wachten tot 11 juli. Okay ik geduldig gewacht en op 11 juli het toestel besteld. Ik heb een iphone 16gb wit besteld met een I-300. De beste mevrouw aan de telefoon vertelde me eerst dat het 49,- zou kosten en daarna herstelde ze het met 1 euro. Okay mooi meegenomen. Ze vertelde me daarna dat ik mijn abo moest omzetten naar de i-300 als ik mijn toestel had gehad. Dus ik afwachten en nadat ik vorige week donderdag mijn toestel had gekregen t-mobile opgebeld. Ik aan de beste ( weer een dame) mevrouw gevraagd of ik mijn abbo kon overzetten. Ik kreeg als antw. ik ga het even navragen. Mijn meerdere zegt dat het niet mogelijk is. Dus ik zeg nou het is me wel beloofd. Ja maar meneer het is niet mogelijk. Ik zeg nou in iedergeval bedankt maar ik geef het niet op. Ik nog een keer gebeld naar de afdeling contracten. Ik vertelde mijn verhaal en de meneer aan de lijn vertelde me gewoon van , nou meneer het is gewoon mogelijk ik maak het in orde voor je reset je telfoon over een kwartier en dan heb je 3g. En verrek een half uur later niks. Bleek dat mn simkaart niet goed werkte met de iphone. Ik naar de winkel gegaan van t-mobile en gevraagd voor een nieuwe simkaart, binnen 10 min had ik er een gratis gekregen en daarna geprobeerd en gewoon 3g erop. Wat er dus opneer komt is BEL gewoon en blijf door ( zeuren) vragen voor die omzetting. Neem contact op met de afdeling contracten en niet iemand van de lokale afdeling klanten service. Hopelijk kun je hier meer mee. |
#11
|
|||
|
|||
Er is me de laatste tijd wel een ding duidelijk geworden: T-Mobile weet het zelf ook allemaal niet meer sinds de iPhone er is.
|
#12
|
|||
|
|||
@TLW: we geloven allemaal best dat jij op 11 juli via een L&S procedure je iphone hebt besteld. Echter is T-Mobile schijnbaar vanaf deze week strenger gaan controleren op het activeren van je iAbbo. Dus jij bent gewoon een van de gelukkigen die door slechte interne communicatie bij T-mobile toch geactiveerd is.
Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen van de mensen die hun iphone pas na 1 augustus binnen hebben gekregen. |
#13
|
|||
|
|||
Mij is deze regeling ook belooft en zit nu 2,5 week te wachten op de iphone. Zal dus snel binnenkomen. Ik ga dan meteen bellen meet TM. En laat dan de voorderingen hier achter ..
Thumbs up! |
#14
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb de mijne besteld op 12 juli voor de L&S procedure. Telefoon binnen gekregen op 22 juli volgens medewerker alles oke kon alleen gezien de drukte mijn abb. nog niet omzetten. Zou de volgende dag dus 23 juli gebeuren en zij zouden mij bellen wanneer het rond was. 23 juli een gemiste telefoon en 's-middags langs t-mobile winkel. Daar werd mij verteld dat met ingang van 23 juli 's-morgensvroeg er geen L&S procedure werd goed gekeurd. Dus abb. gaat pas in als mijn huidige abb. is verlopen. Groet, Rien |
#15
|
|||
|
|||
Weet iemand of voor klanten van Orange, wat nu T-Mobile is, ook de lost & stolen procedure mogelijk is?
In de T-Mobile winkel zeiden ze vandaag dat dit niet kan. Het lijkt mij dat iedereen dezelfde service moet hebben nu het 1 bedrijf is. |
#16
|
|||
|
|||
Je hebt enigszins gelijk; alleen voor Orange klanten is het niet mogelijk om van de L&S procedure gebruik te maken. Omdat het feit is dat een Orange klant een Orange klant is. Je hebt een Orange contract en die voorwaarden blijven ongewijzigd tot het moment dat je gaat verlengen naar T-Mobile. Een Orange klant staat in de Orange database en niet in de T-Mobile database. Er is geen enkele manier omdat over te zetten zonder een verlenging die pas van kracht gaat op het moment dat je officieel mag verlengen.
|
#17
|
|||
|
|||
@ SneakerStyle
Inderdaad, je hebt Orange voorwaarden afgesproken voor een bepaalde termijn. Maar mij lijkt dat hier sprake is van een bijzondere situatie, Orange klanten moeten door de overname uiteindelijk naar T-Mobile. Wat is het nadeel voor T-Mobile om Orange klanten voor een langere termijn aan zich te binden? Stel mijn abonnement loopt over 6 maanden af en ik kan nu verlengen met 2 jaar (iPhone!). Het resultaat is dat ik 2,5 jaar bij T-Mobile klant ben. Kortom ik zie het probleem niet. |
#18
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#19
|
||||
|
||||
Ik heb ook een soortgelijke verhaal meegemaakt over het omzetten van mijn abonnement met een l/s. Toen ik afgelopen maandag belde vertelde de dame mij dat het niet kon maar ze ging een mail sturen naar een of andere afdeling en ze zou me terug bellen... en ja hoor na een half uurtje beld ze met de melding dat het NIET kon en de man mijn niet goed had voorgelicht zij kwam met het aanbod om mijn huidige internet verbinding (had al pit+) 50 procent koring te geven voor een half jaar.
Maar als ik het zo hoor moet het dus alsnog gaan bellen voor een iphone abonnement ! |
#20
|
|||
|
|||
Gister mijn iphone gekregen. Meteen gebeld. Het had wat tijd nodig maar toch gelukt een iabbo te krijgen met l/s... Blijfen bellen!
15 min en het was geregeld! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen | fabie1 | Odido (T-Mobile) | 80 | 07-06-10 17:50 |
Lost and stolen niet meer gratis!!!! | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-10-09 08:05 |
Lost and Stolen ook bij andere winkel? | marcelca | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-08-09 10:31 |
Lost & Stolen | Tim14ww | Archief | 3 | 18-07-09 00:03 |
|
|