Lost and Stolen ook bij andere winkel? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil 1 dezer dagen een iphone 3gs omdat mijn abbo is afgelopen, nu wil mijn vrouw er ook 1 maar haar abbo loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lost and Stolen ook bij andere winkel?
Hallo
Ik wil 1 dezer dagen een iphone 3gs omdat mijn abbo is afgelopen, nu wil mijn vrouw er ook 1 maar haar abbo loopt nog een half jaartje, nu lees ik hier en daar over het Lost and Stolen systeem..... ( zij heeft al een t-mobile abbo ) Vraag me alleen af, ik koop mijn telefoon bij een phonehouse shop, kunnen en mogen zijn ook het lost and stolen doen of kan dat alleen bij orginele t-mobileshops ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, alleen bij originele TMobile shops
|
|
|||
|
|||
dank je wel voor het snelle antwoord, dat is dan jammer...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual-Voicemail ook bij andere providers? | jaapbuijs | Overige providers Nederland | 5 | 05-09-11 19:51 |
iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen | fabie1 | Odido (T-Mobile) | 80 | 07-06-10 17:50 |
Lost and stolen niet meer gratis!!!! | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-10-09 08:05 |
Lost & Stolen | Tim14ww | Archief | 3 | 18-07-09 00:03 |
lost & stolen procedure niet meer voor iphone? | Dokter Doolittle | Chat en geruchten | 30 | 08-05-09 15:43 |
|
|