Zwarte Iphone 3G Bezel discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vinden jullie van een zwarte Iphone bezel in plaats van de orginele chroom? Ik persoonlijk vind het mooier omdat het meer een geheel maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte Iphone 3G Bezel
Wat vinden jullie van een zwarte Iphone bezel in plaats van de orginele chroom?
Ik persoonlijk vind het mooier omdat het meer een geheel maakt (als je een zwarte backcover hebt natuurlijk). Het heeft wat weg van Ipod touch natuurlijk maar toch vind ik het erg mooi.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Amai, ik moest drie keer kijken voor ik het zag dat de chromen rand zwart was.
Staat niet verkeerd, maar ik denk dat het persoonlijke smaak ik, een zwarte bezel (ring of hoe je het ook wil noemen) gaat voor geen meter mooi staan met mijn witte iPhone, dus voor mij liever een chrome. |
|
||||
|
||||
Liever chrome.
|
||||
|
||||
Zwart iPhone = Ja
Witte iPhone = Nee |
|
||||
|
||||
+1, ziet er chique uit op die zwarte.
|
|||
|
|||
En verkopen ze dat ook ergens? Ofjah is toch niet officiele bezel?
Want mijn bezel ziet er niet meer uit maar wil er ook geen 90 euro aan uitgeven héhé. Laatst gewijzigd door Christophe8; 07-05-09 om 18:02. |
|
|||
|
|||
Ik vind het persoonlijk absoluut niet mooi..
Het chrome geeft juist een chique geheel aan de iphone |
|
||||
|
||||
Ik vind t juist wel erg mooi! Moet je inderdaad wel een zwarte iPhone hebben
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil witte en zwarte iPhone 4 | mrwhoopie | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 27-06-11 10:52 |
Zwarte iPhone 4 dockadapter | axelj | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 06-02-11 22:48 |
Iphone 4 zwarte puntjes | Madelon1 | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 18:05 |
Iphone zwarte strepen | maassluis | iPhone algemeen | 14 | 07-01-10 17:34 |
|
|