//

Verschil witte en zwarte iPhone 4

Verschil witte en zwarte iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mij dan toch maar een witte iPhone 4 gekocht,omdat ik eigenlijk geen intresse had in dit toestel heb ik het allemaal zo niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-11, 10:48
mrwhoopie mrwhoopie is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard Verschil witte en zwarte iPhone 4

Ik heb mij dan toch maar een witte iPhone 4 gekocht,omdat ik eigenlijk geen intresse had in dit toestel heb ik het allemaal zo niet gevolgd,maar nu lees ik her en der dat de witte dikker zou zijn dan de zwarte?geeft dit dan problemen bij aanschaf van cases?en ook zie ik op sommige sites staan dat cases enkel voor het verizon model zijn waar zitten dan nog de verschillen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-11, 11:03
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Als ik de witte naast de zwarte leg merk ik met het blote oog geen verschil... Als het zo is zal het over een fractie van een 1/100 mm gaan, dus, niets van aantrekken. Al wat ik voor de zwarte kocht werkt ook voor de witte, maak je geen zorgen.
  #3  
Oud 15-05-11, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
Als ik de witte naast de zwarte leg merk ik met het blote oog geen verschil... Als het zo is zal het over een fractie van een 1/100 mm gaan, dus, niets van aantrekken. Al wat ik voor de zwarte kocht werkt ook voor de witte, maak je geen zorgen.
Het is ook heel moeilijk om met het blote ook een verschil van 0,2 mm te zien (9,3 mm vs. 9,5 mm). Met een micrometer meten moet wel lukken
  #4  
Oud 15-05-11, 12:15
mrwhoopie mrwhoopie is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Aah fijn,bedankt voor de reply alvast is er dan nog iets speciaals aan dat verizon model?
  #5  
Oud 15-05-11, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk bericht
Aah fijn,bedankt voor de reply alvast is er dan nog iets speciaals aan dat verizon model?
Ja, natuurlijk De Verizon modellen werken op de CDMA netwerken en niet op GSM netwerken.

CDMA netwerken vindt je alleen in de USA, sommige Zuid-Amerikaanse landen en sommige landen in Azië. De Verizon modellen hebben dan ook iets andere antennes, de isolator tussen de uiteinden van de dipolen zitten op een andere plaats.
  #6  
Oud 15-05-11, 12:37
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Het enige verschil wat ik hier heb is dat mijn beeldscherm veel geler is dan de zwarte Iphone 4.
  #7  
Oud 16-05-11, 17:16
john50 john50 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Nog een opmerking

na diverse vrienden te hebben gevraagd en zij twijfelen ook heb ik het idee dat de achterzijde van plastic is vreemd maar onderzoek het maar eens

Ik heb drie iphones gehad en twijfel ontzettend bij de witte uitvoering en mijn 3gs was ook de achterzijde ook van plastic maar daar was het model naar bij de witte Iphone 4 hebben wij maanden moeten wachten op het juiste glas en nu blijkt het mischien van plastic te zijn
  #8  
Oud 16-05-11, 18:12
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john50 Bekijk bericht
Nog een opmerking

na diverse vrienden te hebben gevraagd en zij twijfelen ook heb ik het idee dat de achterzijde van plastic is vreemd maar onderzoek het maar eens

Ik heb drie iphones gehad en twijfel ontzettend bij de witte uitvoering en mijn 3gs was ook de achterzijde ook van plastic maar daar was het model naar bij de witte Iphone 4 hebben wij maanden moeten wachten op het juiste glas en nu blijkt het mischien van plastic te zijn
Dat idee had ik ook bij mijn zwarte Iphone4, daar heb ik voor de gein eens de achterkant gewisseld voor een andere, en als je hem eraf haalt voelt de achterkant als plastic.
  #9  
Oud 20-05-11, 23:24
jilted jilted is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard Witte iPhone 4 veel geler beeld dan Zwarte iPhone 4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Het enige verschil wat ik hier heb is dat mijn beeldscherm veel geler is dan de zwarte Iphone 4.
Dit heb ik dus ook met mijn iPhone 4. Is dit een defect of is er een firmware in de maak die dit gaat verhelpen? Weet iemand dat?
  #10  
Oud 21-05-11, 08:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Is het scherm echt geler, of is de helderheid anders ingesteld?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 22-05-11, 15:43
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Is het scherm echt geler, of is de helderheid anders ingesteld?
Helderheid hetzelfde ingesteld, maar beeld is gewoon geler.
Als ik bijvoorbeeld kijk in mijn sms berichten, daarbij is dus de achtergrond van de zwarte echt wit, bij de witte is dat wat meer gelig.
  #12  
Oud 22-05-11, 17:26
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Het lijkt bij mij trouwens wel of ik met de witte iPhone 4 beter bereik heb dan met de zwarte 4. Ik heb gewoon hetzelfde netwerk gehouden, maar vooral de 3G dekking lijkt beter.
  #13  
Oud 23-06-11, 20:00
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard Bij de 3G ook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Helderheid hetzelfde ingesteld, maar beeld is gewoon geler.
Als ik bijvoorbeeld kijk in mijn sms berichten, daarbij is dus de achtergrond van de zwarte echt wit, bij de witte is dat wat meer gelig.
Ik heb ooit 2 iphones 3G gekocht, en daarbij is dat ook!
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou kwam, ik denk dat ze in een andere fabriek gemaakt zijn.
Dat terwijl de telefoons in dezelfde winkel, op dezelfde dag, in dezelfde kleur, en met dezelfde hoeveelheid geheugen zijn aangekocht.
  #14  
Oud 23-06-11, 21:13
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Ik denk dat het optisch bedrog is. Wit lijkt veel witter als er een zwart vlak aan grenst.
__________________
Sunshine, almost always.......
  #15  
Oud 27-06-11, 09:52
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

heb hier ook een witte versie naast de zwarte gehad en zie geen verschil in dikte groote enz wel vond ik dat als ik een foto maak met de witte met flits deze overbelicht is en de zwarte juist weer niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 zwarte puntjes Madelon1 iPhone algemeen 2 25-10-10 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.