//

iPhone of laptop?

iPhone of laptop? discussie in Chat en geruchten forum; Hallo, Over precies 2 maanden mag ik 18 kaarsjes uitblazen. Ik krijg dan wat poen, en ik sta voor de keuze, een iPhone of een laptop kopen . Áls ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 19-11-08, 20:59
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard iPhone of laptop?

Hallo,

Over precies 2 maanden mag ik 18 kaarsjes uitblazen.
Ik krijg dan wat poen, en ik sta voor de keuze, een iPhone of een laptop kopen
.
Áls ik een laptop zou kopen, zou dit er een zijn van ong. €600. Ik ben benieuwd of jullie me met deze vraag kunnen helpen.

Ik heb een laptop nodig om te typen tijdens lessen en colleges, ik schrijf zo slordig dat ik het niet meer na kan lezen.

Kan je op een iPhone een soort .docje maken?? Of een maitje verzenden, en zit hier een max. aantal karakter op? Veel functies van een laptop kan de iPhone zelf al. En kan je bijlages verzenden met bijv. Hotmail/Gmail?

Ik heb het er al met mijn broers over gehad. De één is voor de ander is tegen een iPhone. Broer 1, de gamer, vind dat een laptop voor €600 niet goed is (ik gebruik mijn pc alleen maar voor internet/Msn/iTunes/Skype), en het budget op moet worden geschroefd. Gezien ik dan de laptop voor school wil gebruiken, kan dit wel (school vinden mn ouders belangrijk).

Broer 2, de VWO-geleerde, vind dat in vergelijking een iPhone mee waard is, gezien je ermee kan bellen en SMS-en. En, het is ongeveer even duur (20 maanden abbo = €600 (+4 maanden is het complete abonnement)).
En voor €160 heb je al een iPhone 16GB...

Ik zit enorm te twijfelen...

Als je kijkt naar een laptop met de specs + prijs waar ik naar op zoek ben (opgezocht via Laptopshop.nl):
Acer Aspire 7730Z-323G16MN
3 GB werkgeheugen
160 GB harde schijf
Geheugenkaartlezers
4 USB poorten
17'' scherm
Wi-FI

Mijn pc nu is bijna 3 jaar oud.. 1 GB werkgeheugen, Windows XP Premium, 153 GB harde schijf (bijna vol, door de films, foto's en muziek). Mijn pc voldoet, ik denk dat hij nog een jaar of 2 mee kan gaan. Ik koop liever geen laptop als deze het nog goed doet.

Bedankt voor het doorlezen van deze lange topicstart, en mods: graag als ik dit topic per ongeluk in het verkeerde deel heb gezet, wil je deze dan even naar het goede forumonderdeel verplaatsen?

Groetjes,
TheStijg

Laatst gewijzigd door TheStijg; 19-11-08 om 21:04. Reden: Toevoegingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 18:35
1 iPhone, 1 PC en 1 Laptop. Nilzeh. iTunes 1 21-07-10 18:20
2 iphone's 1 laptop verhoeve48 iPhone algemeen 10 07-06-10 11:54
internet op laptop via iphone ECHO Archief 2 08-03-10 10:31
iphone apps op je laptop Berik61 Chat en geruchten 3 27-02-09 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.