Dankje T-sinterklaasje :D discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer anderhalve week geleden een iphone poster aangevraagd bij t-mobile. en dan wel om de enorme poster die ze bij bushaltes ophingen, net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dankje T-sinterklaasje :D
Ik heb ongeveer anderhalve week geleden een iphone poster aangevraagd bij t-mobile.
en dan wel om de enorme poster die ze bij bushaltes ophingen, net toen de iphone 3g uit was. Die heb ik vandaag gekregen, gewoon gratis met een persoonlijk briefje erbij het is echt een joekel. helaas wil ik hem ophangen zonder kreukels en moet ik eerst nog een lijst vinden voor joekels zoals dit soort posters. Deze gaat mooi staan in dit huis Dit vind ik echt super van t-mobile. dankje T-Sinterklaas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd
Alleen ben zelf niet zo van de reclame posters...
|
|||
|
|||
waar kan je zo'n poster aanvragen?
en idd, gefeliciteerd |
|
|||
|
|||
argh het gaat moeilijk worden om een lijst te vinden hiervoor...
Ik heb hem gewoon aangevraagd via de klantenservice...maar weet niet of ze nu massaal dat spul gaan weggeven. Ik ben er iig super blij mij net zo mooi in de kamer als hij aan de muur hangt stuur ik jullie een foto |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat is wel relaxt. Ik wil er ook een, maar weet niet zo gauw hoe ik er snel aan kan komen. Er is wel een bedrijf in Diemen die ze ook gratis weggeeft (weet de naam niet meer), maar daar moet je ze per se afhalen.
|
||||
|
||||
Direct ook even gevraagd
|
|
||||
|
||||
Ik zou het idee hebben altijd in een koud bus- of tramhokje te staan wachten
|
|
||||
|
||||
heb er zelfs al 2 verschillende hangen .
en dat al een week of 3. mooi he!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wij op het werk verkopen wel lijsten voor dat formaat posters. Alleen die zijn helaas niet goedkoop.
|
|
||||
|
||||
Ik reis met de bus naar school, en ik moet zeggen dat het altijd toch fijn is om zo'n poster te zien. Niet alleen T-Mobile-/iPhone-posters, maar het is toch leuk om naar te kunnen kijken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|