Wie heeft de grootste...? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes-bibliotheek De mijne is na een grote schoonmaak momenteel 363 nummers, 1:03:35:10 en 2,22 GB lang/groot...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie heeft de grootste...?
iTunes-bibliotheek
De mijne is na een grote schoonmaak momenteel 363 nummers, 1:03:35:10 en 2,22 GB lang/groot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
272 nummers, iets van een 1,34 gig ofzo....
|
|
||||
|
||||
1883 nummers 5,1dagen te spelen 7,07 gb
|
|
||||
|
||||
132 nummers mb of 800
Size doesnt matter.. daar hou ik me maar aan vast |
|
|||
|
|||
3152 nummers, totaal van 15,46 gb...
In theorie zou het dus allemaal op me iphone kunnen maar daar staat nog niet eens voor 4 gb op
|
||||
|
||||
~kuch~
13337 songs 51,7 days, 63,68 GB ~kuch~
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
ik neem aan dat er dan liedjes zijn waar je zo eens in een decennium naar luistert?
|
|
||||
|
||||
hij staat altijd aan
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
23.615 nummers heb ik erin staan goed voor 78,2 dagen, 138,65 GB 320 films en Alle seizoenen van BattleStar Gallactica heroes, Farscape Lost Grey's Anatomy, Desperate Housewives flash Gordon Bionic Woman en net weer begonnen Knight Rider. En de muziek past nog op mijn ipod ook
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 25-02-08 om 22:09. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb net 3888 (let op de 3 8'en!) liedjes (en ook albums die aan 1 stuk spelen), 16,3 dagen en 8,64 GB. |
|
||||
|
||||
Citaat:
kicken serie, jammer dat seizoen 2 maar 11 afleveringen kende. euhh, hoe groot is jouw harde schijf dan met 320 films? |
|
||||
|
||||
Ik heb heb een server van 4 terabyte
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heroes komt terug in het najaar Door de schrijverstaking loopt er bijna geen een serie meer Alleen een hele slechte prisonbreak maar die zijn er mee gestopt. En we hebben Lost nog
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
met lost zijn toch bij seizoen 3? of zijn ze ookal weer verder? |
|
||||
|
||||
De eerste 11 aflevering wel van Heroes ja Nu wachten op deel twee van seizoen 2 Dat weer in het najaar begint.
Lost is bij seizoen 4 aanbeland Volgend jaar nog een seizoen en dan is het over
|
||||
|
||||
Citaat:
ik kreeg de veronderstelling bij aflevering 11 dat dit het einde van het seizoen was. BTW: maandag in HD kwaliteit op de amerikaanse tv en dinsdag op mijn harde schijf ging perfect |
|
||||
|
||||
Andere aanrader is Terminator The Sarah chronicles Je kan al 7 afleveringen downloaden
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo iets ja
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft al Dual XML8110? | zagortenej | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 21-01-10 16:51 |
Haarscheurtjes, wie heeft er last van? | Yzord | Archief | 3 | 21-09-09 13:12 |
Muziek: Wie heeft de oplossing? Muziek is WEG | bazman | Muziek, foto & video | 5 | 05-12-08 17:47 |
voor wie alles al heeft.... | Celf | Chat en geruchten | 2 | 06-08-08 11:38 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
|
|