Ik wil een gay topic :p discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda Haha ik doelde op een opmerking van mij die onlangs is verwijderd. Zoals ik het net zei is het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik stuur je wel even een pb'tje want ik vind het niet gepast om dat hier zo en pleine publiek te roepen
|
|
|||
|
|||
Klasse dat hier actie op wordt ondernomen! Daar word ik blij van!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb het destijds uitgelegd via de PB en vindt het jammer dat er nu eigenlijk (na een tijdje) toch nog via deze weg geprobeerd wordt haar 'gelijk' te halen . Dacht dat we het onderling besproken hadden. Voelt een beetje als natrappen en dan publiekelijk. Jammer . Laat het duidelijk zijn, ik heb totaal niks tegen de gay/lesbo scene. Heb zelf ook vrienden die home zijn en daar is niks mis mee! Ik zie dit nu weer als een storm in een glas water.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-01-09 om 21:19. |
|
|||
|
|||
Zoals ik net al zei: ik bedoel het niet slecht en ik heb je naam nooit gebruikt, kortom: dit is niet tegen jou..
Daarbij had ik niet het gevoel uitgepraat te zijn.. Ja jij had je laatste 'punt' gemaakt door te zeggen dat mensen zich er aan konden storen, maar daar heb ik nooit genoegen mee genomen en op de berichten die ik daarna heb verstuurd nooit antwoord gehad. Nou ja, goed ik wil helemaal niet mijn 'gelijk' halen.. ik wilde gewoon een gay topic XD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Cool dat je het topic hebt gemaakt en liever geen strijd hier (om niks), want dan zit het dus zo op slot, vrees ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Alls je zo'n bericht weg haalt omdat sommigen zich er aan storen, dan maak je naar mijn idee misbruik van je bevoegdheden als moderator. Waren er klachten over de opmerking gekomen? Zijn er kleine lezers op het forum die niet mogen weten wat homoseksualiteit is??? Kom op zeg! Er stond niks maar dan ook niks beledigends in de opmerking van Liejanda. We leven in 2008!
Groot gelijk dat deze actie en plein public alsnog aan het licht komt. Weet je waarom, omdat je niet iets recht kan praten wat krom is... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben het met je eens, maar het is inmiddels wel 2009.....
|
|||
|
|||
Whoehahahahaha! inderdaad 2009 is het al, silly me... En ok, zand erover, nu weer luchtig en roze please! Mijn hart is gelucht!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo nu weer roze. Dit topic gewoon lekker vrolijk houden. Misschien een iphoneclub.nl gayboot bij de gaypride een idee
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien dat we dan een grotere opkomst hebben dan afgelopen iPhone Party
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik stel voor dat er allemaal aparte ipgoneclub websites met ieder hun eigen forum en wel de volgende:
1. Hetero's 2. Homo's. 3. Lesbo's. 4. Mannen in een verkeer lichaam. 5. Vrouwen in een verkeerd lichaam. 6. Voormalige mannen die in een verkeerd lichaam zaten. 7. Voormalige vrouwen die in een verkeerd lichaam zaten. 8. Mannen die spijt hebben van hun huidige lichaam en terug willen. 9. Vrouwen die spijt hebben van hun huidige lichaam en terug willen. en (de belangrijkste groep) 10. Mensen die het allemaal niks interesseert en hier alleen rondlopen vanwege de iPhone en hun sexuele geaardheid prive houden en anderen daar niet mee lastig vallen. (of ben ik een groep vergeten?) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grindr : toffe gay aplicatie | kriss | iPhone Apps | 0 | 11-11-10 18:17 |
Weer een shsh topic | MellyVille | iPad algemeen | 7 | 10-09-10 23:22 |
De 'Ik ben een twitter' topic | Y-Less | Chat en geruchten | 64 | 23-08-10 17:26 |
|
|