iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   windows 7 (beta) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/28340-windows-7-beta.html)

Destiny 14-01-09 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 243637)
Ik draai nu ook op 2 OS's.. Nu ff op Windows 7, het draait als een gek! Echt heerlijk, al die vloeiende en snelle overloopjes, grafisch écht top!
De drivers zijn binnen no-time binnengehaald en het werkt nu prima.
Dit wordt zeker mn opvolger als hij eenmaal te koop is.

Waar haal jij precies de windows drivers vandaan?

Robert M. 14-01-09 10:48

7?
 
Ik vroeg me af waarom Windows 7?
Keek namenlijk op wiki maar er zijn nu totaal 9 versies:

1. Windows 1.0 (1985)
2. Windows 2.0 (1987)
3. Windows 3.0 (1990)
4. Windows 95 (1995)
5. Windows 98 (1998)
6. Windows Millennium Edition (2000)
7. Windows XP (2001)
8. Windows Vista (2006/2007)
9. Windows 7 (2009)

Zonder de verschillende versies dus

Destiny 14-01-09 11:07

Ik draai dus nu windows 7 i.c.m. vmware fusion. Mijn geluid stottert alleen bij het afspelen via windows media player en mixmeister. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

sezou 14-01-09 11:23

tja mickysoft he :D

Destiny 14-01-09 11:29

Het heeft denk ik met de drivers te maken of met vmware zelf.
@Mensen die bootcamp gebruiken: Hebben jullie ook last van een stotter in het geluid.

Michael 14-01-09 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 243751)
Het heeft denk ik met de drivers te maken of met vmware zelf.
@Mensen die bootcamp gebruiken: Hebben jullie ook last van een stotter in het geluid.

Nee ik had al in een vorige post een link gezet voor je geluid, om een driver down te loaden.

Destiny 14-01-09 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 243759)
Nee ik had al in een vorige post een link gezet voor je geluid, om een driver down te loaden.

Maar werkt die ook in vmware fusion?

Michael 14-01-09 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 243760)
Maar werkt die ook in vmware fusion?

Ik neem aan van wel omdat op forums diverse mensen het geprobeerd hebben vanwege de geluidsproblemen op een mac.

Destiny 14-01-09 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 243764)
Ik neem aan van wel omdat op forums diverse mensen het geprobeerd hebben vanwege de geluidsproblemen op een mac.

Ben de Vista drivers aan het downloaden. Wat is de realtek website toch altijd zo traaaaaaag.

Michael 14-01-09 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 243765)
Ben de Vista drivers aan het downloaden. Wat is de realtek website toch altijd zo traaaaaaag.

Zeer traag en het duurde best wel lang voordat ik de driver binnen had. :eek:

slodo 14-01-09 14:15

Zijn er ook gratis alternative i.p.v VMware?

Destiny 14-01-09 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 243774)
Zeer traag en het duurde best wel lang voordat ik de driver binnen had. :eek:

Kheb speed download gebruikt. Binnen 10 minuten binnen :D. Alleen ze werken niet in vmware fusion :(

nibbit88 14-01-09 17:50

Ik heb het op mn hp laptopje staan. Alles verliep gwn zoals het hoorde te verlopen.. Gwn windows update een paar keer laten zoeken.. Niks stottert. Kan probleemloos blu-rays afspelen zonder codecprobleem.

drm 14-01-09 18:51

een klein vraagje
ben niet zon windows man maar op het werk ben ik een beetje verplicht om er mee te werken....maar ken er dus niet veel van .
nu hebben ze bij het opzetten van ons netwerk wel wat tijd nodig gehad om alles werkende te krijgen. worden de netwerkinstellingen na een update naar windows 7 gewoon behouden of moet alles weer ingesteld worden ?

Stiruam 14-01-09 20:27

Soow jaah ik zal me mening hier ook eens laten horen... Jaah leuk ik heb em geinstalleerd merk niet veel verschrik qua UI met vista maar alles is gewoon ZEER GOED afgewerkt... Simple en effectief. De opties zijn netjes en ik kan eigenlijk nergens over klagen... De meeste software werkt ook zonder problemen... Hardware en drivers doen het perfect! De enige problemen die ik heb is dat ik CCC niet kan openen maar de driver doet het perfect en virtual clone drive werkt niet... Helaas maar als dat gefixed is perfect! Op dat moment ga ik mn dual boot omzetten in singleboot... Zeker een stap in de richting tot een perfecte tegenstander tegen Mac OSX op een van de enige ECHTE aantrekkings factoren die MAC heeft... Simple en Effectief

Plus de wallpaper is leuk!

Greetz, Stiruam

P.s. @drm
Mwah die van mij had ie gereset... Maar het is verdacht makkelijk om dit in te stellen in windows 7

Destiny 14-01-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 243981)
Soow jaah ik zal me mening hier ook eens laten horen... Jaah leuk ik heb em geinstalleerd merk niet veel verschrik qua UI met vista maar alles is gewoon ZEER GOED afgewerkt... Simple en effectief. De opties zijn netjes en ik kan eigenlijk nergens over klagen... De meeste software werkt ook zonder problemen... Hardware en drivers doen het perfect! De enige problemen die ik heb is dat ik CCC niet kan openen maar de driver doet het perfect en virtual clone drive werkt niet... Helaas maar als dat gefixed is perfect! Op dat moment ga ik mn dual boot omzetten in singleboot... Zeker een stap in de richting tot een perfecte tegenstander tegen Mac OSX op een van de enige ECHTE aantrekkings factoren die MAC heeft... Simple en Effectief

Plus de wallpaper is leuk!

Greetz, Stiruam

P.s. @drm
Mwah die van mij had ie gereset... Maar het is verdacht makkelijk om dit in te stellen in windows 7

Met 1 ding ben ik het dus niet eens wat je zegt. Je zegt simpel en effectief. Is dat een grapje:p Het configuratiescherm van windows 7 is gewoon belachelijk groot. Als je 1 instelling zoekt ben je serieus 5 a 10 min bezig.
Ik ben het er wel mee eens dat het super goed werkt. Het is best snel en stabiel. Beter als Vista iig.

jordiavp 14-01-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 243637)
Ik draai nu ook op 2 OS's.. Nu ff op Windows 7, het draait als een gek! Echt heerlijk, al die vloeiende en snelle overloopjes, grafisch écht top!
De drivers zijn binnen no-time binnengehaald en het werkt nu prima.
Dit wordt zeker mn opvolger als hij eenmaal te koop is.

bij mij ook , ik hoop alleen dat microsoft ook apple opvolgt in de prijzen van hun os , want vista was niet precies goedkoop hé

Michael 14-01-09 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drm (Bericht 243939)
een klein vraagje
ben niet zon windows man maar op het werk ben ik een beetje verplicht om er mee te werken....maar ken er dus niet veel van .
nu hebben ze bij het opzetten van ons netwerk wel wat tijd nodig gehad om alles werkende te krijgen. worden de netwerkinstellingen na een update naar windows 7 gewoon behouden of moet alles weer ingesteld worden ?

Gaat bijna allemaal vanzelf, en hij vond zelfs onze server zeer makkelijk.

nibbit88 17-01-09 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp (Bericht 243990)
bij mij ook , ik hoop alleen dat microsoft ook apple opvolgt in de prijzen van hun os , want vista was niet precies goedkoop hé

Haha idd, ik kan me goed herinneren dat ik rond de 500 kwijt was aan Vista Ultimate, hopen dat 7 een heel stuk goedkoper is, want ik wil ook weer de ultimate versie daarvan.

erwin1987 17-01-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 242653)
werkt tot 1 augustus 2009

Hoeft niet persee.. je kan ook de timekill erover heen gooie:P kun je hem onbeperkt blijven gebruiken..

Heb jij hem ook geactiveerd?? Ik namelijk wel.. had hem via Usenet binnegehaald en zat wel een code bij maar die werkte niet voor de activatie. Dus ff gaan zitten zoeken.. nu is hij WGA actief :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.