iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   windows 7 (beta) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/28340-windows-7-beta.html)

zwaan 03-06-09 12:24

En media center :p

iScorpio 07-08-09 12:24

Draai sinds gisteren met Windows 7 RTM versie en alles werkt zeer goed. Heb een schone installatie gedaan en alles werd netjes herkend en geïnstalleerd.
Kost je alleen een dag om al je programma's weer te installeren en zo in te stellen dat je er weer een beetje mee kan werken ;) Maar had toch niks beters te doen omdat ik door de rug ben heen gegaan en niet echt mobiel ben ;)

RTM = "release to manufacturing" of "release to marketing" en in dit geval versie '7600.16385.090713-1255_x64fre_client_en-us_OEM_Ultimate-GRMCULXFREO_EN_DVD'

andres666 07-08-09 13:20

ik vind mac nog altijd een toekomst computer

iScorpio 07-08-09 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andres666 (Bericht 335018)
toekomst coputer

Vandaar dat ik nog niet over ben naar een mac ;)

BruceSV 07-08-09 13:31

Ik verkies MAC OSX boven Windows 7, heb met alle 2 gewerkt (werk nog steeds met macosx).
Misschien is het omdat mac nog nieuw is enzo, maar het geeft wel een veel beter gevoel dan windows 7 RTM.

iScorpio 07-08-09 13:43

Zullen we hier een Mac versus Windows 7 strijd tegen gaan en ons, zoals de topic naam aangeeft, alleen richten op Windows 7 in deze topic ;)

Bomans 07-08-09 13:51

Ik heb hem ook sinds 2 weken op een 2de partitie staan. Ik vind er echt helemaal niks aan. Lijkt wel een afgestofte Vista. En die vond ik ook ROTslecht. Heb hem geïnstalleerd, een dagje mee gewerkt en sindsdien niet meer aangeraakt.

Op de andere partitie staat XP en daarmee ben ik 1000x meer tevreden (voor zoveel ik nog op windows werk)

Blackherrie 07-08-09 15:30

ben macosx gebruiker, maar vind deze windows 7 versie wel leuk. Heb nog een laptopje liggen en daar draait deze versie nu op. Eigenlijk loopt het best wel soepel. Alleen het opstarten duurt een paar minuten na het indrukken van de powerknop voordat je wat kan doen.. Met mn mac heb ik ondertussen de post al gechecked, en dan is die windows machine nog z'n icoontjes aan het opbouwen.. Op zich beter dan vista en xp.
Dat schijnen ze niet onder de knie te krijgen met windows dat snel opstarten :)
en ook als je de laptop hebt dicht gedaan en weer open.....

Maar goed tis leuk om er even mee te spelen, ben blij dat ik macosx heb als hoofd laptop!

Stiruam 07-08-09 15:36

Ik blijf het altijd onzin vinden dat mensen vista zo afkraken... Vista is beter dan XP, maar omdat het anders is is het bagger en moeilijk... Ik zit nu al ruim 2 jaar of mischien al bijna 3 met Vista en ik kan gewoon geen XP meer zien... Het enige wat beter is aan XP is dat als ik folder opties zet naar weergave list en dan toepas op alle mappen dat ze dan ook allemaal list zijn vista werkt dat onhandig...

Verder kan je Mac en W7 gewoon niet vergelijken totaaaaal verschillend, Vista kan gewoon veeeel meer en Mac is gewoon simpeler en mooier... Ik blijf er tevens bij dat als je zweert bij Mac je gewoon een macfanboy bent of niks meer nodig hebt...

Ik prefereer vista vanwegen alle mogelijke programma's en Mac om zn simplicity.

Ow voor ik het vergeet, windows 7 naah ff nog vista'n tot ati komt met drivers die mijn beeldscherm niet doet trillen bij een te hoge resolutie.

PascalHark 16-08-09 22:33

Heb zelf onlangs ook Windows 7 op m'n computer geïnstalleerd en om m'n Iphone te beheren uiteraard ook Itunes 8.2.
Werkt op zich prima op een paar kleine puntjes na:
- Cover Flow werkt niet meer in de muziekbibliotheek
- Bij het aansluiten van de Iphone wordt Itunes niet automatisch opgestart
- Het synchroniseren duurt erg lang (dit heb ik overigens op diverse fora op 't internet vaker gelezen!)

Iemand anders hier ook last van? Of misschien zelfs een oplossing???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.