beste fototoestel discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand me helpen wat is het beste fototoestel voor tussen de 500 en 600 euro ik trek vooral auto's die stilstaan maar ook die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste fototoestel
kan iemand me helpen wat is het beste fototoestel voor tussen de 500 en 600 euro ik trek vooral auto's die stilstaan maar ook die rijden en als ik een foto trek wil ik een zeer scherpe foto hebben op mijn pc dus de kleur zou goed moeten zijn als ik een rode wagen trek wil ik niet een oranje foto
kunnen jullie mij helpen hopelijk vraag ik niet te veel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit is een iphone site hoor geen camera site
|
|
||||
|
||||
En voor foto's trekken heb je geen camera nodig, maar een touwtje...
|
||||
|
||||
bol.com | Nikon D60 VR kit 18-55mm, Nikon | Elektronica
AUB Dan de stopmotion gebruiken heb je altijd wel een mooie foto in 1 zo'n serie |
|
||||
|
||||
Ik zie je dit soort opmerkingen wel vaker maken. Maar: de TS heeft bewust 'Chat' gekozen voor zijn vraag, en da's de juiste keuze. Dit is nu wat bedoeld wordt met een 'off-topic discussie' (zie de uitleg bovenin 'Chat').
Verder wordt deze site dagelijks door ruim 40.000 bezoekers per dag bezocht, en de iPC heeft inmiddels ruim 35.000 leden. Daar zijn vast lui bij die verstand hebben van fotograferen en van fototoestellen, en die TS van advies willen voorzien. Kortom: volkomen logisch (en terecht) om hier deze vraag te stellen. @cilic: succes met de zoektocht!
|
|||
|
|||
butcherjf en majestic bedankt om mij te helpen
|
|
||||
|
||||
Hier mag best gesproken worden over een camera ik zou zelf altijd een Canon aanraden.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een Canon 350D en moet zeggen dat het een wereld apparaat is.
Ik zou alleen als geheugenkaart de extreme versie van Sandisk aanraden die heeft namenlijk een hoge schrijf snelheid, ideaal voor bewegende objecten. Laatst gewijzigd door madboy1973; 18-01-09 om 15:27. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
* ik wil graag een Fujifilm FinePix S1000fd Mijn camera kostte destijds €150 (de A560, ik kreeg toen deze stuk was van de verzekering een A580)
|
|||
|
|||
canon eos 450d of de 400d dan kun je gelijk een wat betere lens er bij kopen voor je budget
|
|
||||
|
||||
Check eens op dpreview.com
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben zelf ook fan van Canon. Ik heb verschillende toestellen gehad van hen, bevielen allemaal erg goed.
Hoewel SLR natuurlijk veel beter is en ook in je budget past, is de G10 ook een pracht apparaat. Ik heb zelf ook nog de Powershot S70 (inmiddels 3 jaar oud) en doet het ook nog erg goed. Voor makkelijk onderweg heb ik laatst een klein "zak" cameraatje gekocht, een Samsung NV 100HD. Ik moet zeggen dat ik voor een toestelletje van dit formaat en voor net iets over de 300 Euro (bij aanschaf) zeer verrast ben over de kwaliteit! Ook de sportstand en de anti shake doen het verbluffend goed. Mijn zwager, vak fotograaf, liet ik foto's zien en hij dacht dat het SLR foto's waren In de info zag hij later dat het van mijn "wegwerp toestel" af kwam (zoals hij dit caliber normaliter omschrijft ) en hij kon het bijna niet geloven. Als je minder budget wil trekken is dit ook zeker een aanrader. |
|
|||
|
|||
canon 20D is perfect
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Me vader heeft de Canon G6, die heb ik een tijd gebruikt, en een goeie camera! Zelf heb ik inmiddels een Sony Cybershot DSC-W170, valt een beetje tegen, je moet erg veel moeite doen voor een scherpe foto..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Sony is ook niet zo denderend in foto camera's.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste IM app | calvinbenik | iPhone Apps | 4 | 29-04-11 00:54 |
Beste 3d games | Jordi91 | iPhone Games | 1 | 26-02-11 23:12 |
Beste 'To-Do'-app? | Timmeh_ | iPhone Apps | 96 | 30-09-10 16:18 |
Beste programma? | scheersje | iPhone algemeen | 3 | 25-12-08 16:53 |
beste smsapp | darkvisje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-11-08 10:43 |
|
|