Croiman discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand croiman de laatste tijd nog gezien of weet waar hij zit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Croiman
Heeft iemand croiman de laatste tijd nog gezien of weet waar hij zit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik probeer hem al een tijdje te pm'en maar krijg geen reactie
|
|
||||
|
||||
Geen idee, misschien bezig met een mod, of met iets uit zn dagelijkse leven?
|
|
||||
|
||||
Dit is echt heel grappig, ik heb me vanochtend precies hetzelfde afgevraagd en ben gaan zoeken naar zijn 'laatste' mails. Ik vond ergens iets over dat hij in januari verhuisd was en weer aktief zou worden als het een beetje op orde was!
|
|
|||
|
|||
hij is namelijk aan de cover van mijn iphone bezig en begin hem nu wel te missen na 2 maand
hij zal het idd wel druk hebben met de verhuis, wat ik begrijp, maar wilde gewoon effe een stand van zaken |
|
||||
|
||||
Hij zit in de verhuizing, en hij is bezig met PC's.
Hij zal wel weer actief worden? Sinds Firmware 2.0 en de iPhone 3G is het al rustig geworden van zijn kant.
|
||||
|
||||
Hij is momenteel bezeten van het benchen met de aller-meest high -endse pc's Constant aan het proberen nieuwe records te vestigen.. Vandaar zijn afwezigheid denk ik zo
|
|
|||
|
|||
zou iemand hem op een andere manier kunnen bereiken ipv met mail of pm?
|
|
||||
|
||||
Ik kan hem wel bereiken ja..
|
|
|||
|
|||
kan je even informeren hoever hij staat met mijn cover, zodat ik een idee heb wanneer ik mijn iphone terug kan gebruiken
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem net een bericht gestuurd
|
|
|||
|
|||
ok bedankt!
|
|
|||
|
|||
nog niets ontvangen?
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet,en hij is ook nietmeer op msn geweest dit weekend..
|
|
||||
|
||||
Nog steeds geen enkel teken van leven, hij heeft het precies wel heel erg druk.. Ik zal eens langshoren bij wat kameraden van hem
|
|
|||
|
|||
ok bedankt, want ik zou graag wat meer nieuws hebben, het begint nu wel lang te duren
|
|
|||
|
|||
hij zit op het hardware.info forum =)
en om een beetje indruk te krijgen over wat hij doet: http://www.hardware.info/nl-NL/users...aJ1mk22d/view/ kan ik alleen maar van dromen Laatst gewijzigd door DaveyY; 12-02-09 om 17:35. |
|
|||
|
|||
heb hem nogmaals een mail gestuurd, hopelijk nu meer geluk
|
|
||||
|
||||
Ik heb vernomen dat hij dit weekend in Gent is voor z'n werk en hij ging nog naar een overclock-demo in Terneuzen..
|
|
|||
|
|||
heb je zijn nummer toevallig?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Super Preferences 1.1.4 made by Croiman | croiman | iPhone algemeen | 298 | 18-08-08 15:57 |
Croiman wil Guru worden | Michael | Archief | 21 | 31-07-08 22:50 |
nieuwe repo + site Croiman | croiman | iPhone algemeen | 3 | 05-02-08 12:50 |
|
|