Gebeld worden door een privénummer discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Iedereen wordt wel eens met een privénummer gebeld. Dat kan soms irriterend zijn, dan krijg je mensen aan de lijn die alleen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gebeld worden door een privénummer
Hallo allemaal,
Iedereen wordt wel eens met een privénummer gebeld. Dat kan soms irriterend zijn, dan krijg je mensen aan de lijn die alleen maar luisteren en lollig willen zijn. Dit is heel erg irriterend!! Ik heb geen iPhone meer (ik gebruik momenteel Nokia N80), vandaar dat ik het in "Chat" plaats omdat het offtopic is. Ik gebruik nu T-Mobile. Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om privénummers te blokken zonder een programma, dus gewoon met behulp van een code. *iets# ofzo.. Als iemand mij met een privénummer belt dat hij/zij de melding krijgt dat ik geen privénummers aanneem etc. Z'on systeem heb je in Turkije, en ik vroeg mij af of je zoiets in Nederland hebt. mvg, DertKesh
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij worden die geblokt bij een provider
|
|
||||
|
||||
voor symbian is er een programmatje van handy die tel nummers kan blokken. ik weet niet of dat werkt met een prive nummer. Neem anders contact op met je provider
|
|
||||
|
||||
Zonder een applicatie kun je dat niet blokkeren (behalve aanvragen bij de provider) Voor je N80 google eens op symbian blackballer en/of symbian blacklist.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebeld worden door een geblokkeerd nummer | bestbier | iPhone algemeen | 45 | 02-11-10 13:01 |
Ineens is gebeld worden een probleem | T.D. | iPhone algemeen | 10 | 11-05-10 01:28 |
Gebeld worden door buitenlands nummer ... | xDeesx | Odido (T-Mobile) | 11 | 01-03-10 22:52 |
Gebeld worden . | Cable | iPhone algemeen | 3 | 28-12-09 22:52 |
Gebeld worden | pienb | Archief | 6 | 15-02-08 11:21 |
|
|