Gebeld worden door buitenlands nummer ... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een i-150 abonnement en ik ben de afgelopen weken erg vaak+lang gebeld door een buitenlands nummer (vriendje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebeld worden door buitenlands nummer ...
Hoi,
Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een i-150 abonnement en ik ben de afgelopen weken erg vaak+lang gebeld door een buitenlands nummer (vriendje in canada)... ik dacht dat dit geen geld kostte maar bij 'overige kosten' loopt toch elke keer het bedrag op (niet abnormaal hoog maar toch ongeveer 25 euro na 2x gebeld worden) :S Heb de tarieven op de site opgezocht; gebeld worden door een buitenlands mobiel nummer kost naar mijn idee niks, dus ik snap niks van die overige kosten... Of ben ik gewoon zo slow..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je vanuit het buitenland gebeld bent betaal jij volgens mij de kosten tot de grens, je vriendje vanaf de grens naar Canada.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wel ja, ik kan het zo gauw even niet vinden via google maar dit was wel altijd zo.
|
|
||||
|
||||
Indien je in je thuisland bent (en op het eigen netwerk zit) betaal je nooit als je gebeld wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie je wel....
Alleen zeker weten doe ik het niet, via google zegt de ene van wel, de ander van niet, vraag het anders ff aan je provider. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok, ook ik hoor het graag...
|
|
|||
|
|||
Bij t-mobile is dat als je in NL bent je geen kosten hebt als je gebeld wordt, ook niet als de beller in het buitenland is.
|
|
||||
|
||||
Dat is niet alleen bij T-Mobile.
Als jíj in het buitenland bent en je wordt gebeld vanuit Nederland zijn de kosten vanaf de grens voor jou en betaalt degene die jou belt de normale gesprekskosten tot aan de grens. Het probleem van de TS wordt denk ik toch door iets anders veroorzaakt. Bellen naar 0900-nummers, MMS en nog wat andere zaken vallen niet binnen de bundel.
|
|||
|
|||
T mobile heeft geantwoord: gebeld worden als je in je thuisland bent, door een buitenlands nr. kost geen geld.. t was dus toch iets anders ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebeld worden door een geblokkeerd nummer | bestbier | iPhone algemeen | 45 | 02-11-10 13:01 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Gebeld worden door een privénummer | DertKesh | Chat en geruchten | 3 | 15-03-09 01:45 |
doorverbinden naar buitenlands nummer ?! | Frits | iPhone algemeen | 2 | 16-02-09 19:26 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
|
|