Meisje toegetakeld om iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: E en vijftien jarig meisje is in een metrostation in Brussel mishandeld door twee jongens die het gemund hadden op haar iPhone. De mishandeing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Meisje toegetakeld om iPhone
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik snap niet waarom dit enig verschil zou moeten maken met een ander gestolen voorwerp.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hm, idd triest dat dit gebeurt, om het even om welk gadget. Maar ik snap wel dat de iPhone apart genoemd wordt, is tenslotte een gehyped product en meer 'nieuwswaardig' dan een Nokia 300. Maar het blijft triest. Vrijwel ieder mobiel, inclusief iPhone, kun je tegenwoordig gratis krijgen dus waarom geweld plegen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tja, dat geweld is echt erg.
Eerder deze week in België was er een jongen 17x met een mes gestoken voor een GSM! Hij mag van geluk spreken dat hij het nog kan navertellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
die mag idd echt van geluk spreken.. Zielig als je dit moet doen om aan een gsm te komen... Pathetic... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet iedereen heeft zin om vast te zitten aan een abbonement, en ik denk dat als je eenmaal in dat wereldje wit (overvallen/geweld) dat je dan toch deze manier "makkelijker" vindt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht!! Meisje met polsbandje 99!! Rotterdam lijnbaan | To_Tall | Chat en geruchten | 41 | 23-07-08 11:52 |
|
|