DVD Profiler voor iPhone in de maak. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al jaren het programma DVD Profiler op de PC. Voor zover was deze er alleen voor PC en windows mobile. Nu is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
DVD Profiler voor iPhone in de maak.
Ik gebruik al jaren het programma DVD Profiler op de PC.
Voor zover was deze er alleen voor PC en windows mobile. Nu is er ook een versie in de maak voor de iPhone en de iPod touch. Invelos Forums: State of Development, Current Projects, Last Updated March 7, 2009 Citaat:
Laatst gewijzigd door madboy1973; 14-03-09 om 03:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aah, dat is goed nieuws! Daar wacht ik al een tijdje op...
|
|
|||
|
|||
Schitterend nieuws!! Hier wacht ik inderdaad ook al lange tijd op... Hopelijk duurt het niet lang meer...
|
|
|||
|
|||
Movies
Hey,
Ondertussen is het eveneens mogelijk om de DVD Profiler database te importeren in Movies for iPhone. Groetjes Tom. |
|
|||
|
|||
is de app van dvd profiler er intussen, onder welke naam kan ik hem vinden in de app store?
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je het gedaan? ik gebruik DVD Profiler 3.7 en Iphone 3G met de nieuwste ios
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dvd profiler voor iOS | whaan | iPad algemeen | 0 | 07-02-11 11:49 |
Video: dvd film /muziek dvd op mijn iphone help. | femke123 | Muziek, foto & video | 9 | 15-01-10 12:45 |
|
|