Foto's bekijken op T-Mobile G1/G2 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was eens een paar filmpjes aan het bekijken over de T-Mobile G1 en G2. En daar viel mij opeens iets op. Het bekijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's bekijken op T-Mobile G1/G2
Hallo,
Ik was eens een paar filmpjes aan het bekijken over de T-Mobile G1 en G2. En daar viel mij opeens iets op. Het bekijken van foto's en de opties zijn bijna (percies) hetzelfde als de iphone. Hieronder een plaatje: Ik weet niet of dit al bekend was maar ik zeg het maar even. Foto van G1/G2 is niet goed helder maar zichtbaar genoeg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand iets te zeggen?
|
|
||||
|
||||
Het ziet er ook goed uit . Op de iPhone dan.
|
||||
|
||||
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Lokatie van foto bekijken | dutchronnie | Muziek, foto & video | 2 | 29-10-10 13:12 |
App om foto's te bekijken | Henrikop | iPad algemeen | 1 | 22-07-10 16:34 |
Foto's bekijken op fotobank | Masquerate | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 01-05-10 14:12 |
bug in Camera foto's bekijken? | libia | Muziek, foto & video | 4 | 11-05-09 09:23 |
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe | Lancia | Muziek, foto & video | 0 | 06-01-09 23:30 |
|
|