Historisch interview discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor geschiedenis op school moet ik een historisch interview afnemen bij iemand die ouder is dan ik. Voor het interview mocht ik zelf een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Historisch interview
Hallo,
Voor geschiedenis op school moet ik een historisch interview afnemen bij iemand die ouder is dan ik. Voor het interview mocht ik zelf een onderwerp kiezen. Ik heb gekozen voor de derde industriële revolutie (en een klein stukje mondialisering). Het interview bestaat uit zestien vragen, grotendeels over je eigen ervaring of mening. Ik zoek iemand die er even de tijd voor wil nemen en goede antwoorden wil geven, aan mensen die alles in een paar woorden beantwoorden heb ik niks. Omdat de twee definities wel nodig zijn, hierbij even kort: Citaat:
Citaat:
Hier de vragen:
Iemand? Graag je antwoorden duidelijk uitleggen en/of onderbouwen. Alvast heel erg bedankt indien iemand dit wil doen! Groeten, Jonathan Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-03-09 om 23:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
30-50 jaar geleden?
Gelukkig ben ik nog niet zo oud iig succes!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
interview, school |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kort interview | jonathan | Chat en geruchten | 11 | 02-02-09 09:37 |
|
|