Vragenlijst voor school discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Gezien ik nog niets heb vernomen, zal ik de link alvast posten, als het toch niet toegelaten zou zijn, dan verwijder ik ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragenlijst voor school
Dag iedereen,
Gezien ik nog niets heb vernomen, zal ik de link alvast posten, als het toch niet toegelaten zou zijn, dan verwijder ik ze meteen . Link: http://www.esurveyspro.com/Survey.as...1-b381f0c02919 Invullen in natuurlijk altijd vrijblijvend, maar als je toch beslist mij te helpen (wat mij enorm zou helpen ^^) hoop ik dat je er zoveel mogelijk eigen mening bij kunt zetten. Natuurlijk, antwoorden in het Nederlands is geen enkel probleem Alvast bedankt! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik vroeg mij af of het mogelijk was hier een link te posten naar een vragenlijst over apple (wat ik zelf in elkaar gestoken heb). Dit is voor school . Ik zal dus nog geen link naar mijn vragenlijst posten tot ik verneem dat dit wel degelijk toegelaten is. Als ik mijn vragenlijst niet mag posten, begrijp ik dit best . Over de vragenlijst zelf: het telt 57 vragen, maar je zult ze niet allemaal moeten beantwoorden. Het is voornamelijk vakjes aanvinken, maar af en toe vraag ik je toch je eigen mening erbij te typen . Wat wel zo is, de vragenlijst is helemaal in het engels. Oorspronkelijk waren de vragen in het nederlands, maar omdat ik ze besloot online te zetten heb ik ze vertaald naar het engels (om zo ook meerdere mensen te kunnen bereiken). Nu, mocht er toch genoeg vraag zijn naar een Nederlandse versie, dan vertaal ik het graag eventjes . Alvast bedankt voor het lezen van mijn eerste post en hopelijk kan iemand me verder helpen . Groetjes, Loxkun Laatst gewijzigd door Loxkun; 08-04-09 om 17:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Post die link maar
Volgens mij mag het namelijk gewoon. |
|
||||
|
||||
...En als het niet mag: PM de lijst dan maar naar me.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn eerste post aangepast, de link staat er nu in vermeld.
Bedankt voor de replies alvast ^_^ |
|
||||
|
||||
Ingevuld
|
|
|||
|
|||
Leuk gedaan!
misschien ga ik ook wel zoiets doen voor school... PS, ik heb hem ook in gevuld |
|
||||
|
||||
Ingevuld
Edit: Zie nu pas dat je het ook in het nederlands mocht invullen Stom, heb het in het engels gedaan xD Laatst gewijzigd door Vassili; 08-04-09 om 21:30. |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt Gilliam, appleerik en Vassili ! ^_^
Trouwens: als er vragen zijn omtrent het waarom of iets dergelijks, vraag gerust |
|
|||
|
|||
Effe ingevuld
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ingevuld, en nu slapen
|
|||
|
|||
|
Labels |
apple, school, vragenlijst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het bijhouden van je cijfers op school | msunique | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 07-05-14 00:28 |
Systeembord vragen voor school, alsjeblieft help;) | Vsteegman | Chat en geruchten | 4 | 11-01-09 18:54 |
Wat voor werk/school doe je? | Wally21 | Chat en geruchten | 30 | 30-11-08 21:19 |
|
|