Wat zou de nieuwe 3d chip doen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) In de iphone 3GS zit een nieuwe 3d chip. maakt deze de spellen er mooier uitzien? of soepeler? of sneller? En zou de nieuwe 3gs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat zou de nieuwe 3d chip doen?
In de iphone 3GS zit een nieuwe 3d chip. maakt deze de spellen er mooier uitzien? of soepeler? of sneller?
En zou de nieuwe 3gs een betere proccessor hebben, of ook meteen meer ram? vertel maar wat je weet! Persoonlijk denk ik dat de 3d chip ervoor zorgt dat de spellen er een beetje psp achtig uit gaan zien. betere graphics dus. Ik hoop ook erg dat het ram is geupgrade.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Windows: Nieuwe Windows Installatie, Wat Te Doen? | Jodyza | iTunes | 1 | 11-09-10 12:29 |
Wat zou je doen als je 100€ vind? | iGregor | Chat en geruchten | 19 | 01-09-08 13:56 |
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? | dendirk | Archief | 1 | 07-03-08 16:23 |
Nieuwe iPhone - en dan wat te doen? | EricJ | Archief | 1 | 15-10-07 17:58 |
|
|