Nieuwe iPhone - en dan wat te doen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen krijg ik mijn iPhone, meegebracht door kennis uit de VS. Als het apparaat morgen in huis heb, wat dan te doen? Ik neem aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone - en dan wat te doen?
Morgen krijg ik mijn iPhone, meegebracht door kennis uit de VS.
Als het apparaat morgen in huis heb, wat dan te doen? Ik neem aan dat het een 1.1.1 versie is waar voor leken (als ik) nog geen eenvoudige unlock voor is. Wat is wijsheid? Even afwachten dus maar. Moet en kan ik het toestel al wel activeren? Ik bedoel aansluiten op iTunes via de PC en dan activeren. Of moet ik dat juist niet doen? Als ik het toestel op die manier activeer, werkt het (behalve de telefoonfuncties) dan wel? Als ik zoek in alle topics in dit forum vind ik op bovenstaande vragen geen duidelijk antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb m inmiddels kunnen downgraden naar 1.0.2 en dus alles werkend (behalve bellen).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Windows: Nieuwe Windows Installatie, Wat Te Doen? | Jodyza | iTunes | 1 | 11-09-10 12:29 |
Wat te doen bij een nieuwe computer | 3gSpeed | Archief | 1 | 08-03-10 13:53 |
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? | Mac_Sonnaldson | iPhone algemeen | 16 | 18-11-09 23:15 |
Wat zou de nieuwe 3d chip doen? | borgqueenx | Chat en geruchten | 0 | 09-06-09 19:00 |
|
|