Apple.com > iPhone Specificaties discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vond net deze link is misschien interessant gaat over de specs van de 3GS Apple - iPhone - Technical Specifications...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple.com > iPhone Specificaties
ik vond net deze link
is misschien interessant gaat over de specs van de 3GS Apple - iPhone - Technical Specifications |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En zet 'nl' in de URL en je hebt ze in het nederlands ;-)
|
|||
|
|||
intressant, bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de speccs zijn toch wel super om te zien he vind ik toch..
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar: Chat, tevens Topic-titel aangepast.
Probeer eens apple.com/nl/iphone/specs
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone - iPhone 3G S en die is toch anders en veel bekender |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor diegenen die het nog niet hadden begrepen hier de link voor de nederlandstalige specs voluit:
Apple - iPhone - Technische specificaties
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G S specificaties volgens T-Mobile | japsor | Archief | 7 | 26-06-09 22:20 |
|
|