//

is het volgende mogelijk met een iphone?

is het volgende mogelijk met een iphone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik maken gebruik van syncplicity om een aantal excel-files te beheren. Als een van ons een wijziging aanbrengt op de lokale file, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-09, 17:15
bartman bartman is offline
• iOS 4.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tienen
Berichten: 12
Standaard is het volgende mogelijk met een iphone?

Mijn vriendin en ik maken gebruik van syncplicity om een aantal excel-files te beheren. Als een van ons een wijziging aanbrengt op de lokale file, wordt dat onmiddellijk gesyncroniseerd met de file die op de syncplicity website staat en van zodra de andere persoon zijn computer aanzet en online is, download de syncplicity applicatie de laatste versie van de server, zodanig dus dat altijd iedereen dezelfde versie heeft. Nu zou het interessant zijn als zulks ook mogelijk is via de iphone. IK weet wel dat excel files gaan editen niet zo gebruiksvriendelijk gaat zijn maar ik wil het er toch op wagen. Syncplicity biedt haar website aan in een speciale versie voor de smartphone

Wat is dus ideaal; Op mijn iphone staan dus enkele excel-files, ik/wij zijn onderweg en ik pas de excelfiles aan, en de wijzigingen worden doorgestuurd naar onze syncplicity account en bij thuiskomst zet ik de pc aan en enige tijd later is mijn versie van dat excel bestand geupdate naar de recentste stand.

ik spreek nu altijd over die syncplicity, we gebruiken de gratis account daarvan , maar als jullie zo'n gelijkaardige dienst kennen die wel een iphone appl heeft, dan verneem ik dat graag

IK hoop dat ik een beetje duidelijk ben

Vriendelijke groet
Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-09, 20:31
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Google heeft een dienst Google Docs (gratis) voor het beheren van documenten, spreadsheets, presentaties en formulieren. Deze kan je ook makkelijk delen. Er is een speciale iPhone-versie beschikbaar, daarvoor moet je de applicatie Google Mobile (gratis) uit de App Store downloaden.

Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het mogelijk om een iphone met infrarood of bluetooht te bedienen Herrem iPhone Apps 8 03-04-11 16:23
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen daaf Odido (T-Mobile) 9 25-05-09 17:34
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? mike--ie Koopinformatie USA 4 03-12-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.