//

Is het mogelijk om een iphone met infrarood of bluetooht te bedienen

Is het mogelijk om een iphone met infrarood of bluetooht te bedienen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is of iemand weet of je de iphone van buiten af kan bedienen. met infrarood of via een ander manier....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-11, 09:48
Herrem Herrem is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Is het mogelijk om een iphone met infrarood of bluetooht te bedienen

Mijn vraag is of iemand weet of je de iphone van buiten af kan bedienen.
met infrarood of via een ander manier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-11, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, dat is niet mogelijk met IR of BT.
  #3  
Oud 02-04-11, 10:30
Herrem Herrem is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Is er wel een andere manier??
  #4  
Oud 02-04-11, 10:52
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Met wat zou je het willen bedienen? En waarom?
  #5  
Oud 02-04-11, 11:11
Herrem Herrem is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Mijn vrouw heeft een hoge dwarslaesie, ze heeft een soort ir afstandbediening waarmee wij een telefoon willen bedienen.
Er zijn wel systemen voor smartphone`s met windows maar die werken alleen met veroudere telefoons, die moellijk of nauwelijks te koop zijn. wij zijn eigenlijk op zoek of iemand dit ook voor een iphone kan maken en of dit uberhaupt mogelijk is
  #6  
Oud 02-04-11, 11:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor Mac OS X is er myPhone Desktop. Daarmee kan je van een Mac met een iPhone bellen, sms versturen, URL's ingeven voor mobile Safari, notitities en to-do's aanmaken, foto's versturen.

Of er zoiets voor Windows is weet ik helaas niet, met Windows ben ik niet zo bekend.
  #7  
Oud 02-04-11, 15:32
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Veency of wel VNC, werkt op Windows, je krijgt gewoon het scherm van je iPhone op het scherm van je pc te zien en kan hem met je muis bedienen, weet niet of het op Mac werkt.
  #8  
Oud 02-04-11, 16:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iOzan Bekijk bericht
Veency of wel VNC, werkt op Windows, je krijgt gewoon het scherm van je iPhone op het scherm van je pc te zien en kan hem met je muis bedienen, weet niet of het op Mac werkt.
Dat zijn Remote Desktop progjes, die zijn er voor de Mac natuurlijk ook in overvloed.
  #9  
Oud 03-04-11, 16:23
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Met IR kan niet omdat de iPhone geen IR aan boord heeft waardoor er ongetwijfeld ook geen enkele rekening is gehouden met IR. Met bluetooth en de dock connector zou het kunnen omdat men dit ook gebruikt voor bijv. blinden (denk aan een braille apparaat). Verder is de iPhone grotendeels ook met je stem te bedienen, levert alleen wat problemen op bij titels en namen in een andere taal dan het Nederlands (zie de toegankelijkheid opties in Instellingen > Algemeen). Je zult dingen dan op z'n Nederlands moeten uitspreken. Ik denk dat je toch eens moet gaan kijken naar vervanging voor de IR afstandsbediening omdat IR inmiddels niet meer gebruikt wordt. Het is allemaal bluetooth tegenwoordig en daar zal men ongetwijfeld wel op hebben ingespeeld.

Opties als vnc/rdp zijn alleen handig in je eigen netwerk omdat je dan een vast ip-adres uit kunt delen aan het apparaat. Met een willekeurig aangewezen ip-adres wordt het lastig omdat je eerst dat adres moet opzoeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is het volgende mogelijk met een iphone? bartman Chat en geruchten 1 08-07-09 20:31
iPhone bedienen met een stokje?... A3aan72 iPhone algemeen 4 18-09-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.