MAC OS X? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ten eerste, ik weet dat het hier niet goed staat, maar wist niet waar ik het moest plaatsten. ik ben in een discussie geraakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MAC OS X?
Hallo,
ten eerste, ik weet dat het hier niet goed staat, maar wist niet waar ik het moest plaatsten. ik ben in een discussie geraakt met iemand, die zegt dat Leopard op de iPhone draait, dit is niet zo. maar kan je zeggen dat MAC OS X op de iPhone draait? want het is in feite een kleine versie daarvan. Greetz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac | Gilliam | Archief | 5 | 30-01-09 13:12 |
Mac.com => Me.com | Common.Sense | iTunes | 21 | 13-07-08 01:25 |
|
|