Hoe gaat jouw voicemail? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Gezien het nu een stuk makkelijker is om een ( virtual ) voicemail in te spreken, zullen er vast een hoop creatievelingen tussen zitten wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe gaat jouw voicemail?
Gezien het nu een stuk makkelijker is om een (virtual) voicemail in te spreken, zullen er vast een hoop creatievelingen tussen zitten wat betreft voicemails. Ik ben zelf er zelf nog niet helemaal uit wat het gaat worden. Op dit moment gaat ie bij mij zo:
"Dit is de telefoon van <naam> Op dit moment ben ik niet bereikbaar en zal je zo spoedig mogelijk terugbellen Je kunt er nu voor kiezen een bericht achter te laten." Gezien die nou niet echt spanned is, wil ik jullie creativiteit wel eens zien! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het heel eenvoudig gehouden, niet vermeld met wie is gebeld (weet de beller wel) "ik ben op dit moment even niet aanwezig, spreek na de toon je bericht in en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld"
|
|
||||
|
||||
Zou opzich ook nog een mooie zijn:
"Op dit moment heb ik de telefoon niet binnen handbereik en zal je zo spoedig mogelijk terugbellen." of "De telefoon staat momenteel op stil. Ik bel je zo spoedig mogelijk terug." Wat hebben we nog meer voor smoesjes om de telefoon niet aan te nemen? |
|
|||
|
|||
hoi met ........ momenteel ben ik even niet in de buurt
of je belt geheim en dat neem ik niet op in beide gevallen kan je een berichtje inspreken en bel ik je zsm terug!! |
|
||||
|
||||
'Dit is de voicemail van ARTHURHOFMAN.COM. Op dit moment is er niemand aanwezig om u te woord te staan. Spreek na de pieptoon duidelijk uw naam en telefoonnummer in of bel op een later tijdstip terug.'
Ingesproken door een narrator.
|
|||
|
|||
Als iedereen nou is die *** voicemail is uitzet dat scheelt een hele hoop kosten.
elke keer zodra het bandje begint ben je een minuut kwijt + de sec = afgerond 2 min. Ik heb hem dus uit staan |
|
|||
|
|||
bij mij gaat iets van;
'hallo met stan' 20 seconden stil "Stan kan uw oproep niet beantwoorden" Iedereen is altijd chagrijnig op mij omdat ze denken dat ik echt opneem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe snel is jouw iPad | Johan61 | iPad algemeen | 22 | 20-10-12 19:50 |
Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? | nms | Chat en geruchten | 231 | 25-10-11 16:57 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? | polowater | iPhone algemeen | 24 | 25-01-10 21:18 |
Hoe ziet jouw iPhone er uit? | Jeroen | iPhone algemeen | 28 | 11-10-07 18:09 |
|
|