Wat is jou telefoon geschiedenis? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo te zien heeft iedereen wel ieder jaar ongeveer een nieuwe GSM...!!! Hoe doen jullie dit als jullie iPhone-abbo is verlopen, of als jullie het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zo te zien heeft iedereen wel ieder jaar ongeveer een nieuwe GSM...!!! Hoe doen jullie dit als jullie iPhone-abbo is verlopen, of als jullie het abonnement willen ontbinden? Kan dat gewoon of...?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook een nieuwe gsm kopen zonder een nieuw abo af te sluiten
|
|
||||
|
||||
hmm... nou moet ik even heel diep nadenken
Weet niet zeker of het de goede volgorde is en zal er vast wel een paar missen Motorola van pack 'n bell ofzo dat was m'n aller eerste daarna: Nokia 3210 Nokia 3310 Nokia 5140 maar dan nog zonder camera en ook geen kleurenscherm. Nokia 7210 Nokia Die op de n-gage leek en ongeveer in hetzelfde tijd uitkwam. Nokia 6600 Samsung (weet niet meer welke) Samsung SGH-U600 Nokia N76 iPhone 8GB (met zwarte backcasing) iPhone 3G 16GB (zwart) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mijn allereerste, net als echt heel veel mensen van mijn generatie:Nokia 3310
Daarna: Nokia 3330 Nokia 8310 Motorola V525 Samsung D-520 (2x) Samsung E900 En nu de:Apple Iphone 2G Dat waren ze volgens mij en dat allemaal vanaf 2002.. |
|
|||
|
|||
Nokia 6310
Sony ericsson t610 Samsung x640 Sony ericson w810 Samsung g600 Iphone 3G 16GB zwart |
|
|||
|
|||
een sony erricson en een iphone 3g 8gb ik voel me echt een groentje
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste telefoon, op zich een prima ding. Enorm stevig, ik heb er met klasgenoten mee staan voetballen (en dat meen ik serieus) en hij heeft het vele jaren overleefd... Hij is van de trap afgevallen/-gegooid etc., tot op een dag het scherm een rare vlek kreeg. Enorm groot bakbeest, traag, onhandig... Hier ging erg snel kapot, waardeloos dus. Prachtig toestel, mooie camera! De hemel |
|
|||
|
|||
Ik moet wel heel erg lang terug denken
Van 'oud' naar 'nieuw' Nokia E65 Nokia N96 Nokia 6300 Nokia E71 En nu aan het orienteren om mijn Nokia 71 toch te verkopen voor een Iphone... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha, dank je.
Probleem is echter dat ik dan een simlockvrij exemplaar wil omdat T Mobile qua dekking voor mij zeer oninteressant is. |
|
||||
|
||||
Aangezien ik nu pas 13 ben gaat mijn geschiedenis nog niet ver...
Sony Ericsson K300i: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/324/k300i.jpg Sony Ericsson w850i: http://img.alibaba.com/photo/1172310...sson_W850i.jpg Apple iPhone 3G: http://www.mobilegazette.com/handset...e-3g-black.jpg |
|
|||
|
|||
vroeger zij ik
ik ga nooit een dure mobiel kopen ik had een lelijke oude nokia (net aan kleuren scherm) en daarna kocht ik een iphone 1g 16gb 410 euro is geen dure mobiel hoor daarna iphone 3g zwart 16gb ook 410 geen dure mobiel he hahahaha ik ben ook 13 dus heb ook geen grote geschiedenis |
|
||||
|
||||
Zoooo, ik ga even heel diep nadenken.
Ik zal zo nu en dan nog wel eens aanpassen omdat ik absoluut dingen ga vergeten. Zo veel mogelijk op volgorde: Bosch (type weet ik niet meer, was nog met "yellow" abonement, mijn moeder gebruikt hem nog ) Ericsson T10 Ericsson T28 Ericsson T39 Samsung SGH-A800 Siemens SL 55 Sony CMD-Z5 (erg klein en erg fijn, jammer dat ik die heb weggedaan) Nokia 8210 (ook zo klein) Samsung SGH-nogwat (dat stoere clam-shell toestel met ronde display buitenop, 1e met 2e display) Nec iMode toestel (1e iMode toestel in NL, ben ff type kwijt) Nec N341i (iMode) Toshiba TS 21i iMode toestel Nec N401i Samsung SGH-D500 Ericsson T68i Samsung SGH-D900 T-Mobile MDA Vario 1 (HTC Wizzard) T-Mobile MDA Vario 2 (HTC TyTn) LG Prada (***** bediening, krap 2 weken gehad) Nokia N81 (8Gb model) SonyEricsson K800i HTC Touch HTC Touch XL (white, nu in gebruik door mijn vrouw) iPhone (1e gen) 8Gb UK iPhone (1e gen) 16Gb VS (huidige toestel) HTC Touch Diamond (waardeloos apparaat, lag standaard in mijn dashbord vak als TomTom) iPhone 3G 16Gb wit (NL T-Mobile) Spijker Laviolette (erg klein, vervanging voor mijn Sony Z5, mijn "zondag" toestel (past in borstzakje)) LG Renoir (weet niet of het telt, heb hem maar 2 dagen gehad) Over 2 weken verwacht ik mijn HTC Touch HD (mijn nieuwe TomTom ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat zij vet veel telefoons warom een htc touch als je een iphone heb? |
|
||||
|
||||
De Touch had ik voor de iPhone hoor
Ik heb de Diamond erbij genomen voor "de heb" (blijft een hobby) en omdat ik een TomTom wilde hebben. De Touch HD kan ik binnenkort goedkoop aanpakken bij verlenging van een abo, met verkoop van de Diamond (en daar de aankoopprijs van er af gehaald) kost hij me krap 50,= Euro. Voor dat geld koop ik geen nieuwe TomTom, plus ik heb weer een leuk toestel om mee te spelen (met een 3,8" scherm, daar valt de iPhone weer bij in het niet ) |
|
||||
|
||||
Haha, die brengt leuke herinneringen boven,
onze eerst mobiele telefoon was er 1 met een grote kast eraan. Soortgelijk aan de foto. Daarna teveel om op te noemen, omdat we een taxibedrijf hadden wisselde dat zo vaak, alle chauffeurs moesten een telefoon bij hebben. Maar heel veel nokia'sen samsungs, en nu dus de iphone. Laatst gewijzigd door Sultan; 25-01-09 om 21:12. |
|
|||
|
|||
heb er ook een aantal versleten, veel zijn hier voorbij gekomen .
Mijn meest recente zijn toch Samsung U700 (na een week terug gebracht) Samsung J700 Samsung E250 weggegeven Nokia 3600 slide semi weggegeven, LG Viewty ... eerste echt touch lees druk ervaring En dan nu iPhone 3G 8gb... |
|
|||
|
|||
Ericson T230 (uit men hoofd)
Nokia 2100 Nokia N95 Nokia N82 iPhone 2G 8GB iPhone 3G 8GB iPhone 3G 16GB My hall of fame ! |
|
|||
|
|||
2002 - 2005: Nokia 3510
2005 - 2006: Samsung SGH-nog wat (zilveren clamshell, mijn moeder gebruikt hem nu) 2006 - 2008: Samsung X660v 2008: LG KF600 2008 - ? : Apple iPhone 3G 16GB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is jou telefoon informatie? | iWiefring | Archief | 14 | 09-03-11 09:33 |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
Wat is jou wekker sound? | oliv4r | Ringtones en Wallpapers | 15 | 27-01-11 14:45 |
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic | iMario | Chat en geruchten | 219 | 18-01-11 15:59 |
Wat zijn jou top 10 apps | RV17 | Archief | 7 | 04-01-10 00:53 |
|
|