Mogelijk verbod op verkoop Iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort verkoop verbod iPhone in Europa?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijk verbod op verkoop Iphone
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik hoop zo hard dat het een gerucht is want ik wou een ihone 3Gs voor men verjaardag kopen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En volgens mij is het echt ook. Maar de verkoop stoppen van zoiets, dat gaat gelukkig niet zomaar.
|
|
||||
|
||||
Heeft Europa niets beter te doen?
Werkloosheid probleem oplossen bv? |
|
||||
|
||||
Nou hoop het niet voor ons... want dat zou betekenen de mensen die nu al 8 weken wachten ze al die tijd voor niets wachten.. EN mensen die na hen besteld hebben dus ook niets ontvangen.. gelukkig is het nog een gerucht.. en hopelijk levert T-mobile snel uit.. want wil hem toch wel hebben... heet of niet...
|
|||
|
|||
En wat als de mensen die hem nu al hebben?? moeten zij hem terug doen?? ik hoop het echt never nooit, en als deze nu stuk gaat?? krijg ik dan nog wel een nieuwe geleverd. nou wachten dan maar ik hoop niet dat dit eigenlijk doorgaat maar goed een gevaarlijk product in je handen is ook niet echt fijn.
|
|
|||
|
|||
Tja,als dat gebeurt dan gaan volgens mij al degene die eentje nog op bestelling hebben er mogen naar fluiten.
|
|
|||
|
|||
Dat zal dan erg lullig zijn voor de gene die hem net niet kunnen/mogen hebben ontvangen.
Dat lijkt me eigenlijk een beetje sterk maar goed ik hoop niet dat ze alle iphone 3gs weer terug willen:S zal echt ontzettend jammer zijn |
|
|||
|
|||
Zal wel niet zo'n vaart lopen in het begin had nokia dat ook dat imitatie accu's konden ontpoffen..... zijn die ooit uit de handel genomen???? dacht het niet.....
En btw er zijn nu enkele iPhone's ontploft bij een verkoop aantal van miljoenen dus dat is niets. En ze schrijven er ook nooit bij hoe de gebruiker er mee om ging ..... |
|
|||
|
|||
Tsja, Het zal idd niet zo heel snel gaan, Maar als het gebeurt zou het wel flink lullig zijn, sommige mensen staan al 8 weken in de wachtrij voor een 3GS en dan krijgen ze te horen dat er een verkoopverbod is.
Maar het zijn 10 gevallen op een paar miljoen iphones. Als apple slim is, doen ze een retour actie voor iphones in de risicogroep. |
|
|||
|
|||
Ehm... Heb geloof ik het 1 en ander gemist! Why the hell willen ze de iPhone verbieden? Word nog genoodzaakt om buiten Europa te gaan wonen want wil never een andere telefoon! Mijn collega's zeggen zelfs dat ik met iPhone getrouwd ben! Kan echt niet zonder!
|
|
|||
|
|||
Wat ik mij kan herinneren heeft dat te maken met de batterij.
deze zit ingebouwd in de phone, en dat zou volgens de geldende richtlijnen niet mogen..
|
|||
|
|||
Wat ik persoonlijk totale onzin vind! Waar is dat nou echt voor nodig? En de iPhone is toch veel mooier en strakker zonder zo'n lelijk klepje aan de achterkant! Je gaat er toch sneller mee "spelen" (mijn ervaring althans) en dan is het natuurlijk weer zo stuk!
Even of topic: zag in een andere discussie een foto van een iPhone met matte achterkant met oplichtend Apple logo... Over strakke achterkant gesproken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verkoop punten Statief iPhone | reporterdavid | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-01-11 21:53 |
iPhone verkoop 30 juli. | Mr_recci | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 29-07-10 17:36 |
|
|