//

Ben ik ook bedrogen?

Ben ik ook bedrogen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Een aanvulling op de herkenning van spysical. - De camera van de 3GS heeft een zwarte binnekant en de lens ervan heeft een blauwe gloed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-10-09, 13:36
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Een aanvulling op de herkenning van spysical.

- De camera van de 3GS heeft een zwarte binnekant en de lens ervan heeft een blauwe gloed als je hem tegen het ligt inhoud. (Iemand die 3G heeft kan iemand dit bevestigen of die dat ook heeft?)
- Een iphone heeft zichtbare sensors aldus 3 puntjes die je ziet als je tegen het licht houd deze zitten exact op de hoogte van de luidspreker die je meestal tegen je oren aanhoud.

Maarja waarmee heb je betaald? Toevallig met paypal want dan kan je het terugkrijgen met een beetje hulp van je ouders of je moet zelf ook al beetje ervaring ermee hebben. Als je het in de hand gegeven hebt word het lastig maar je kan altijd stappen gaan ondernemen. Via marktplaats kun je volgensmij ook wel iets aangeven zover ik destijds gezien heb.

Hoop dat het goed voor je afloopt en let ook op dat je een iphone niet voor onder de 200 euro zult krijgen van 16GB aangezien een echte iphone 16GB flink in de prijzen zit.

Ik heb destijds ook een flop gekocht maar daar wist ik zelf al van maar ik was dom om het zelf aan te gaan

Succes ermee hoop dat dit weer een beetje geholpen heeft en ik hoop dat je binnekort goed nieuws weet te melden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 11:09
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 22:54
heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? GeeSee iPhone algemeen 4 02-04-08 15:47
Ik ben nu ook stoer nielsr Archief 2 06-03-08 09:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.