//

Prijsdaling 3GS T-mobile incoming?

Prijsdaling 3GS T-mobile incoming? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat dit de juiste plek is om deze vraag te stellen: Vorig jaar op 1 december gingen de prijzen voor een 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-09, 11:20
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Question Prijsdaling 3GS T-mobile incoming?

Hallo,

Ik hoop dat dit de juiste plek is om deze vraag te stellen:

Vorig jaar op 1 december gingen de prijzen voor een 3G i.c.m. een T-mobile abonnement omlaag. Weet iemand nog wat de reden was die T-mobile toen gaf? Ik had namelijk een vergelijkbare daling deze december verwacht met de 3GS, maar nergens kom ik maar ook een gerucht tegen.
Op zich is de situatie toch vergelijkbaar met vorig jaar? Ik neem aan dat er een nieuwe iPhone aankomt in juni/juli 2010, dus over 6/7 maanden is deze iPhone weer "verouderd". Goed, wat denken jullie: gaat T-mobile de prijzen binnenkort verlagen of wachten ze tot er meer duidelijkheid is over de volgende iPhone?

Ik vind persoonlijk namelijk nog 119,- (i.c.m. i300) of 199,- (i.c.m. i150) bijbetalen voor een telefoon, hoe goed hij ook is, echt veel te veel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-09, 12:50
JW75's schermafbeelding
JW75 JW75 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 54
Standaard

Ik heb EUR 99,00 voor de iPhone 3GS 16GB betaald met i-150 abo. Was toen gratis bij i-300 (oktober 2009).

Denk niet dat de prijzen nog naar beneden gaan. Vind het ook wel redelijke zo.

Is nu nog steeds EUR 99,95 voor de 16GB met i-150 maar EUR 29,95 voor de i-300 (http://bit.ly/7D3fcN)

Laatst gewijzigd door JW75; 14-12-09 om 12:56.
  #3  
Oud 14-12-09, 13:51
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ja klopt . Ik was vergeten dat ik alleen naar de 32GB versie aan het kijken ben. De prijsdaling in december 2008 was toen ook voor de 16GB (t.o.v. de 8GB). De 16GB werd toen gratis bij een i300 abonnement (volgens deze bron was dat een extra korting van 80 euro toendertijd). De bron geeft ook aan dat T-mobile dit vorig jaar deed omdat de vraag wat aan het afvlakken was. Mmm, lijkt me momenteel geen sprake van... jammer!
  #4  
Oud 06-01-10, 21:40
SysKevertje SysKevertje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik was begin december bij de tmobile shop in Almere en daar hoorde ik de verkoper tegen een klant zeggen dat hij beter kon wachten tot eind januari / begin februari ivm prijsdalingen.
Ik wacht nu dus even daarop voor ik een iphone ga bestellen.
Heeft iemand anders ook deze verhalen gehoord toevallig ?

Grtz,Marco
  #5  
Oud 08-01-10, 23:03
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SysKevertje Bekijk bericht
Ik was begin december bij de tmobile shop in Almere en daar hoorde ik de verkoper tegen een klant zeggen dat hij beter kon wachten tot eind januari / begin februari ivm prijsdalingen.
Ik wacht nu dus even daarop voor ik een iphone ga bestellen.
Heeft iemand anders ook deze verhalen gehoord toevallig ?

Grtz,Marco
Ik merk dat heel wat verkopers met eigen verhalen komen, bijvoorbeeld dat een nieuwe iPhone in februari gaat uitkomen (alsof Apple dat direct zal doorgeven aan T-Mobile en die het dan mogen doorspelen aan al hun personeel). Misschien dat er een kleine prijsdaling gaat komen. Prijzen van GSMWEB bijvoorbeeld. Daar is de iPhone voor 20 euro minder bij te betalen te bestellen. Het zullen geen schrikbarende verschillen zijn denk ik.
  #6  
Oud 13-01-10, 01:56
Mr. I Mr. I is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vorige week geluk gehad met een 24u durende actie van belnu.nl .. iPhone 3GS 16 GB icm T-mobile i-150 gratis..

Denk niet dat ze veel gaan zakken komende weken.. Of ze moeten het natuurlijk zo spelen dat ze een maandje na de feestdagen gaan zakken..
  #7  
Oud 13-01-10, 11:10
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ik vind het interessant om te zien dat veel mensen hier geen prijsdaling verwachten. Ik verwacht zeker nog een prijsdaling in de komende periode (zeg een maand ofzo). Bronnen heb ik niet (behalve wat geruchten links en rechts), maar ik neem aan dat als de geruchten over de nieuwe iPhone op gang beginnen te komen, dat de oude niet meer voor dezelfde prijs over de toonbank kan gaan. Zou T-mobile ook niet de druk voelen van KPN met hun dealtjes voor "vaste" klanten, of de superSIM van vodafone?
Achja, als ik het geduld kan opbrengen, dan wacht ik ook maar op de volgende in juni... maar of dat gaat lukken?
  #8  
Oud 01-02-10, 19:37
mackgek's schermafbeelding
mackgek mackgek is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gooische matras
Berichten: 16
Standaard echt wel...

Werd vandaag gebeld of ik een switch wilde dus de 3Gs 16GB voor maar 70 eu bij betalen... ga wachten op de nieuwe zal wel komen in juni juli...
tuurlijk wel weer 2 jaar gebonden... in juli ben ik helemaal vrij kan dan ook zelfs bij Tmobile weg op zich vind ik dat niet zo boeiend ben wel benieuwd naar nieuwe phone... de s is enkel wat sneller en natuurlijk het kompas...
__________________
Mini I5 flash drive...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prijsdaling iphone 3G boseboy Koopinformatie Nederland 7 14-06-09 22:10
Prijsdaling bij mobistar? drease Archief 9 01-08-08 15:07
Prijsdaling iPhone bij Mobistar!(?) lowlow Archief 2 15-07-08 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.