iPhone OS 3.2 firmware in aantocht? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers? Is er iemand die een voorspelling kan doen wanneer we de volgende firmware mogen verwachten? Releasedatum van vorige versies: 3.1: 9 september 2009 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone OS 3.2 firmware in aantocht?
Beste iPhoneclubbers?
Is er iemand die een voorspelling kan doen wanneer we de volgende firmware mogen verwachten? Releasedatum van vorige versies: 3.1: 9 september 2009 3.1.2: 8 oktober 2009 3.2 of 3.1.3: ... ? Waarom ben ik zo ongeduldig? Heb nl een probleem met 3.1.2 geloof ik: https://forum.iculture.nl/f18/i...-proximus.html Alvast bedankt, Mackjenzie PS: Sorry voor diegene die dachten dat ze hier meer info zouden sprokkelen over 3.2 (cfr. titelkeuze)! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien er nog geen betas zijn vrijgegeven zal dat nog wel even gaan duren.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Damn ...
Toch bedankt voor de info ! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
So there is hope?
|
|
||||
|
||||
Aangezien ze gestopt zijn met het signen van firmware 3.1 ga ik er vanuit dat binnen nu en een maand een nieuwe firmware uitkomt.
|
||||
|
||||
Ik gok tegelijk met de lancering van de nieuwe iPad..
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht | Granny Smith | Chat en geruchten | 24 | 11-03-11 18:31 |
Nieuwe iPhones in aantocht! | sjowol | Archief | 46 | 18-06-08 00:09 |
iTunes voor x64 in aantocht??? | fedorr | Archief | 6 | 01-12-07 11:23 |
|
|