Macworld Expo 2010 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog maar een aantal nachtjes slapen en dan moet het weer losbarsten, de macworld expo. Wat wordt er dit jaar aangekondigd? MacBook pro 19" ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macworld Expo 2010
Nog maar een aantal nachtjes slapen en dan moet het weer losbarsten, de macworld expo.
Wat wordt er dit jaar aangekondigd? MacBook pro 19" ? blueray branders in de MacBook reeks ? Fingerprint readers ? Vernieuwde Wi-Fi adapter met 3g ondersteuning voor internet on the road ? Accu duur van 12 uur ? Bovenstaande zal misschien niet al te realisch zijn, maar wat denken jullie? Wat gaat er gebeuren tijdens de macworld expo 2010? Laatst gewijzigd door DennisV1984; 09-02-10 om 20:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nieuwe specs van de macbook pro zou fijn zijn ?
|
|
||||
|
||||
27 inch iPad?
|
|||
|
|||
Apple zal niet aanwezig zijn op MacWorld. Dus kunnen ze daar ook geen producten aankondigen.
|
|||
|
|||
Ik had ook niet geschreven dat ze het daar zullen aankondigen, maar ik vermoed wel dat ze tijdens dat evenement wat zullen aankondigen.
|
|
|||
|
|||
Wanneer is dit event?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
KRIJG IK DAN TOCH GELIJK???
DE APPSTORE IS UPDATING!!!!!! We'll be back soon!!!! Welke macbook pro wordt het??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waardoor je de indruk wekt dat Apple aanwezig zal zijn, wat niet zo is. Overigens is Aperture 3 wel aangekondigd maar de store is nog niet online.
|
|||
|
|||
Het woordje OP ben ik niet tegen gekomen in mijn post, of ik moet er overheen gelezen hebben.....
Nog maar een aantal nachtjes slapen en dan moet het weer losbarsten, de macworld expo. Wat wordt er dit jaar aangekondigd? MacBook pro 19" ? blueray branders in de MacBook reeks ? Fingerprint readers ? Vernieuwde Wi-Fi adapter met 3g ondersteuning voor internet on the road ? Accu duur van 12 uur ? Bovenstaande zal misschien niet al te realisch zijn, maar wat denken jullie? Wat gaat er gebeuren tijdens de macworld expo 2010? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|