iPad hype? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik de enigste die de hype niet snapt?? Ik bedoel je kan niet bellen, geen camera, alleen wifi ( voor nu ) hij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad hype?
Ben ik de enigste die de hype niet snapt??
Ik bedoel je kan niet bellen, geen camera, alleen Wi-Fi ( voor nu ) hij is te groot voor ''mobiel gebruik'' vind ik, voor thuis kan het nog wel leuk zijn alleen je kan nog steeds niet multi-tasken dus liever een laptop. En als laatste is de iPhone is stukken sneller.. Wie gaat em kopen? Ik niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind Ipad ook een vette onzin, geef mij maar een laptop....
|
|
||||
|
||||
// Topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mjah, er zijn ook auto's die niet kunnen schakelen, die de ruitenwissers zelf bedienen en tegenwoordig kunnen ze zelfs automatisch remmen... maar maakt dat het dan een slechte auto ?
Ik denk als je bellen en een camera verwacht dat je duidelijk niet weet wat het doel van dit apparaat is. Veel mensen proberen de ipad in een positie te plaatsen waarin zij denken dat het nuttig voor hun kan zijn en dan missen ze inderdaad enkele opties. Maar het echte "probleem" ligt dan meer in het feit dat jij niet tot de doelgroep van de ipad behoort. Mijn tv heeft ook geen camera, hoewel het wel super zou zijn om via je tv te skypen (om maar een voorbeeld te noemen). Maakt dat mijn tv onzinnig en een slecht product ? nee, het product heeft een andere functie/doelgroep. |
|
|||
|
|||
Ik verwacht met mijn iPad 's avonds in de bank te "hangen" om te internetten. Iets wat met mijn laptop op schoot toch niet zo handig is en m'n iPhone heeft daar eigenlijk een te klein scherm voor. Daarom is de Wi-Fi versie voor mij genoeg.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
precies wat je zegt.. mensen proberen het in een positie te plaatsen omdat ze mee moeten met een hype. laat apple eerst es een iphone maken die langer mee gaat dan een dag na intensief gebruik? ik bedoel ik snap wel wat ze willen bereiken met de ipad, ik vind alleen dat ze er niet zijn met wat ze op de markt hebben gebracht. helaas.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hang trouwens ook op de bank en heb toevallig platte leuningen waardoor ik de laptop lekker daarop kan zetten. Bijkomend voordeel is dat m'n "fruit" ook niet ligt te verpieteren c.q. te warm wordt want zo'n laptop op schoot schijnt niet zo goed te zijn voor ons mannen Ik begrijp op zich de iPad-hype wel, maar ik heb voor mezelf keer op keer bedacht of het voor mij toegevoegde waarde heeft en het antwoord is tot op heden elke keer NEE geweest. Dan heb ik toch liever m'n (net nieuwe) laptop en misschien van de zomer een nieuwe iPhone HD/4G of whatever. |
|
||||
|
||||
Eenmaal in handen en jullie zijn allemaal verkocht. Wedden om een iPad....
|
|
|||
|
|||
Kom maar op!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
echt vette bullshit wat jy zegt, wat heeft een auto met remmen en dingen met elkaar te maken je hebt tog geen andere product van ipad. tv met camera alsjeblieft schrijf geen onzin. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om mij toch in de discussie te mengelen. Ik heb er één, en hij bevalt prima. Gebruik hem als digitaal kladblok, presentatie item voor klanten, administratie/mail 's avonds op de bank. Vind het een fijner apparaat om op schoot te hebben dan een laptop. Ook mijn hele fotocollectie er opgezet om mee te nemen naar familie en vrienden, veel leuker om zo de foto's te bekijken dan met z'n alle staand om een computer. Overigens is er voor mij als webdeveloper een aantal extreem handige apps te vinden waarmee je de stijl die een klant op wilt snel kan uitwerken, om zo de vertaalslag van klant naar ontwerper makkelijker te maken. Alleen daarvoor is het voor mij al een winnaar. |
|
||||
|
||||
Sorry? Waar haal je deze onzin vandaan?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Yzord; 22-04-10 om 12:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Hype | er!k | iPhone algemeen | 1 | 10-09-08 09:14 |
|
|