//

iPad hype?

iPad hype? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik de enigste die de hype niet snapt?? Ik bedoel je kan niet bellen, geen camera, alleen wifi ( voor nu ) hij is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-10, 10:18
Phyzx Phyzx is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard iPad hype?

Ben ik de enigste die de hype niet snapt??

Ik bedoel je kan niet bellen, geen camera, alleen Wi-Fi ( voor nu )
hij is te groot voor ''mobiel gebruik'' vind ik, voor thuis kan het nog wel leuk zijn alleen je kan nog steeds niet multi-tasken dus liever een laptop.

En als laatste is de iPhone is stukken sneller..

Wie gaat em kopen?


Ik niet.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-10, 18:00
feyzo feyzo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik vind Ipad ook een vette onzin, geef mij maar een laptop....
  #3  
Oud 07-04-10, 18:48
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #4  
Oud 07-04-10, 19:09
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
En als laatste is de iPhone is stukken sneller..
Waar maak je dit uit op? Volgensmij zit in die iPad 512MB ram geheugen (weet niet zeker) en een betere processor ..
  #5  
Oud 07-04-10, 19:32
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Mjah, er zijn ook auto's die niet kunnen schakelen, die de ruitenwissers zelf bedienen en tegenwoordig kunnen ze zelfs automatisch remmen... maar maakt dat het dan een slechte auto ?
Ik denk als je bellen en een camera verwacht dat je duidelijk niet weet wat het doel van dit apparaat is.
Veel mensen proberen de ipad in een positie te plaatsen waarin zij denken dat het nuttig voor hun kan zijn en dan missen ze inderdaad enkele opties. Maar het echte "probleem" ligt dan meer in het feit dat jij niet tot de doelgroep van de ipad behoort.

Mijn tv heeft ook geen camera, hoewel het wel super zou zijn om via je tv te skypen (om maar een voorbeeld te noemen). Maakt dat mijn tv onzinnig en een slecht product ? nee, het product heeft een andere functie/doelgroep.
  #6  
Oud 07-04-10, 19:59
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Ik verwacht met mijn iPad 's avonds in de bank te "hangen" om te internetten. Iets wat met mijn laptop op schoot toch niet zo handig is en m'n iPhone heeft daar eigenlijk een te klein scherm voor. Daarom is de Wi-Fi versie voor mij genoeg.
  #7  
Oud 07-04-10, 21:09
Phyzx Phyzx is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Mjah, er zijn ook auto's die niet kunnen schakelen, die de ruitenwissers zelf bedienen en tegenwoordig kunnen ze zelfs automatisch remmen... maar maakt dat het dan een slechte auto ?
Ik denk als je bellen en een camera verwacht dat je duidelijk niet weet wat het doel van dit apparaat is.
Veel mensen proberen de ipad in een positie te plaatsen waarin zij denken dat het nuttig voor hun kan zijn en dan missen ze inderdaad enkele opties. Maar het echte "probleem" ligt dan meer in het feit dat jij niet tot de doelgroep van de ipad behoort.

Mijn tv heeft ook geen camera, hoewel het wel super zou zijn om via je tv te skypen (om maar een voorbeeld te noemen). Maakt dat mijn tv onzinnig en een slecht product ? nee, het product heeft een andere functie/doelgroep.

precies wat je zegt.. mensen proberen het in een positie te plaatsen omdat ze mee moeten met een hype.

laat apple eerst es een iphone maken die langer mee gaat dan een dag na intensief gebruik? ik bedoel ik snap wel wat ze willen bereiken met de ipad, ik vind alleen dat ze er niet zijn met wat ze op de markt hebben gebracht.

helaas..
  #8  
Oud 07-04-10, 21:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Ik verwacht met mijn iPad 's avonds in de bank te "hangen" om te internetten. Iets wat met mijn laptop op schoot toch niet zo handig is en m'n iPhone heeft daar eigenlijk een te klein scherm voor. Daarom is de Wi-Fi versie voor mij genoeg.
Nu nog zorgen dat je ook Flash kunt afspelen op dat ding, want dat is toch nog wel een minpunt.
Ik hang trouwens ook op de bank en heb toevallig platte leuningen waardoor ik de laptop lekker daarop kan zetten. Bijkomend voordeel is dat m'n "fruit" ook niet ligt te verpieteren c.q. te warm wordt want zo'n laptop op schoot schijnt niet zo goed te zijn voor ons mannen

Ik begrijp op zich de iPad-hype wel, maar ik heb voor mezelf keer op keer bedacht of het voor mij toegevoegde waarde heeft en het antwoord is tot op heden elke keer NEE geweest.
Dan heb ik toch liever m'n (net nieuwe) laptop en misschien van de zomer een nieuwe iPhone HD/4G of whatever.
  #9  
Oud 08-04-10, 08:14
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Eenmaal in handen en jullie zijn allemaal verkocht. Wedden om een iPad....
  #10  
Oud 08-04-10, 08:18
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Kom maar op!
  #11  
Oud 08-04-10, 15:16
Phyzx Phyzx is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Eenmaal in handen en jullie zijn allemaal verkocht. Wedden om een iPad....
Ja ik zeg ook niet dat ik hem niet wil hebben om te hebben..

  #12  
Oud 22-04-10, 11:10
feyzo feyzo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Mjah, er zijn ook auto's die niet kunnen schakelen, die de ruitenwissers zelf bedienen en tegenwoordig kunnen ze zelfs automatisch remmen... maar maakt dat het dan een slechte auto ?
Ik denk als je bellen en een camera verwacht dat je duidelijk niet weet wat het doel van dit apparaat is.
Veel mensen proberen de ipad in een positie te plaatsen waarin zij denken dat het nuttig voor hun kan zijn en dan missen ze inderdaad enkele opties. Maar het echte "probleem" ligt dan meer in het feit dat jij niet tot de doelgroep van de ipad behoort.

Mijn tv heeft ook geen camera, hoewel het wel super zou zijn om via je tv te skypen (om maar een voorbeeld te noemen). Maakt dat mijn tv onzinnig en een slecht product ? nee, het product heeft een andere functie/doelgroep.

echt vette bullshit wat jy zegt, wat heeft een auto met remmen en dingen met elkaar te maken je hebt tog geen andere product van ipad. tv met camera alsjeblieft schrijf geen onzin.
  #13  
Oud 22-04-10, 11:18
nielsvanrenselaar nielsvanrenselaar is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feyzo Bekijk bericht
echt vette bullshit wat jy zegt, wat heeft een auto met remmen en dingen met elkaar te maken je hebt tog geen andere product van ipad. tv met camera alsjeblieft schrijf geen onzin.
Hij schrijft tenminste nog met interpunctie, volledige woorden en duidelijke zinnen... Daar kan jij dan weer wat van leren.

Om mij toch in de discussie te mengelen. Ik heb er één, en hij bevalt prima. Gebruik hem als digitaal kladblok, presentatie item voor klanten, administratie/mail 's avonds op de bank. Vind het een fijner apparaat om op schoot te hebben dan een laptop. Ook mijn hele fotocollectie er opgezet om mee te nemen naar familie en vrienden, veel leuker om zo de foto's te bekijken dan met z'n alle staand om een computer.

Overigens is er voor mij als webdeveloper een aantal extreem handige apps te vinden waarmee je de stijl die een klant op wilt snel kan uitwerken, om zo de vertaalslag van klant naar ontwerper makkelijker te maken. Alleen daarvoor is het voor mij al een winnaar.
  #14  
Oud 22-04-10, 11:40
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyzx Bekijk bericht
En als laatste is de iPhone is stukken sneller..
Sorry? Waar haal je deze onzin vandaan?

Citaat:
Nu nog zorgen dat je ook Flash kunt afspelen op dat ding, want dat is toch nog wel een minpunt.
Gaap zeg....hier word ik echt moe van. Je weet al vanaf dag 1 met de 2G dat dat niet kan en wat heb je waarempel in je bezit...een 3GS. Het eeuwige gezeur om flash, camera, multiuser etc. etc. dan men er zelf niet moe van wordt is me echt een raadsel. Zoiets heet marktwerking en zal je op een gegeven moment wel begrijpen als je zelf een produkt maakt en deze langzaam opbouwend de markt laat veroveren. De 60x speed cd-rom kon men ook al vanaf het begin, maar zijn begonnen met 1x, toen de 2x, daarna kwam de 4x. Dat heet mensen warmhouden

Laatst gewijzigd door Yzord; 22-04-10 om 11:49.
  #15  
Oud 22-04-10, 11:50
feyzo feyzo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsvanrenselaar Bekijk bericht
Hij schrijft tenminste nog met interpunctie, volledige woorden en duidelijke zinnen... Daar kan jij dan weer wat van leren.

Om mij toch in de discussie te mengelen. Ik heb er één, en hij bevalt prima. Gebruik hem als digitaal kladblok, presentatie item voor klanten, administratie/mail 's avonds op de bank. Vind het een fijner apparaat om op schoot te hebben dan een laptop. Ook mijn hele fotocollectie er opgezet om mee te nemen naar familie en vrienden, veel leuker om zo de foto's te bekijken dan met z'n alle staand om een computer.

Overigens is er voor mij als webdeveloper een aantal extreem handige apps te vinden waarmee je de stijl die een klant op wilt snel kan uitwerken, om zo de vertaalslag van klant naar ontwerper makkelijker te maken. Alleen daarvoor is het voor mij al een winnaar.
Ja en dan dat hij zo schrijft, iedereen is anders dus ik hoef niks van iemand anders te leren. leer jy maar om korter te sgrijve. Dus bemoei je er nie mej hoe ik sgrijf. De ipad kun je niet met een auto met remmen of zonder remmen en met een tv is tog heel iets anders dan een ipad................
  #16  
Oud 22-04-10, 11:53
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feyzo Bekijk bericht
Ja en dan dat hij zo schrijft, iedereen is anders dus ik hoef niks van iemand anders te leren. leer jy maar om korter te sgrijve. Dus bemoei je er nie mej hoe ik sgrijf. De ipad kun je niet met een auto met remmen of zonder remmen en met een tv is tog heel iets anders dan een ipad................
Wellicht is forum.fok.nl iets meer voor jou? We zijn hier allemaal volwassen mensen en als je dan een keer kritiek krijgt dan mag je daar gerust wat uit leren hoor. De manier hoe je nu met deze persoon omgaat vind ik toch wel grenzen aan enige pubergedrag.
  #17  
Oud 22-04-10, 12:01
Zandman Zandman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsvanrenselaar Bekijk bericht
Hij schrijft tenminste nog met interpunctie, volledige woorden en duidelijke zinnen... Daar kan jij dan weer wat van leren.

Om mij toch in de discussie te mengelen. Ik heb er één, en hij bevalt prima. Gebruik hem als digitaal kladblok, presentatie item voor klanten, administratie/mail 's avonds op de bank. Vind het een fijner apparaat om op schoot te hebben dan een laptop. Ook mijn hele fotocollectie er opgezet om mee te nemen naar familie en vrienden, veel leuker om zo de foto's te bekijken dan met z'n alle staand om een computer.

Overigens is er voor mij als webdeveloper een aantal extreem handige apps te vinden waarmee je de stijl die een klant op wilt snel kan uitwerken, om zo de vertaalslag van klant naar ontwerper makkelijker te maken. Alleen daarvoor is het voor mij al een winnaar.
Ik ben zelf ook een webontwikkelaar, en mijn iPad komt als het goed is volgende week binnen. Welke Apps raad je echt aan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Hype er!k iPhone algemeen 1 10-09-08 08:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.