//

Handige site voor huiswerk antwoorden & aantekeningen

Handige site voor huiswerk antwoorden & aantekeningen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik dacht dat dit wel de goede sectie was voor dit bericht. Maar waarschijnlijk als je dit bericht leest zit je op school. En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-10, 15:36
Damiaantjuh Damiaantjuh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 0
Smile Handige site voor huiswerk antwoorden & aantekeningen

Hey

Ik dacht dat dit wel de goede sectie was voor dit bericht. Maar waarschijnlijk als je dit bericht leest zit je op school. En dan heb je wel eens leraren die huiswerk niet nakijken, of je wilt voor een proefwerk even antwoorden bekijken of een aantekening leren.

Op www.fu[c]khuiswerk.nl, (mods, dit is niet bedoeld als reclame. Maar echt als tip), vind je antwoorden van tientallen boeken, en ook aantekening.

Zo haal ik er bijvoorbeeld altijd aantekeningen van af als ik geschiedenis moet leren, echt handig! Maar gebruik het niet om huiswerk over te schrijven, dat is dom:yes: .

Greetz,
En ik hoop dat het mag. DIt is niet slecht bedoeld, maar om je te helpen!_O_ Ik verdien er ook niets aan om dit te vertellen etc.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 15:49
Yannickjee. Yannickjee. is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 27
Standaard

Dankje even kijken of er iets nutigs opstaat ik haat hw.
  #3  
Oud 21-04-10, 18:24
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

ik gaaat zo even kijken
ik heb ook nog tip in dat geval, maar dat is site voor als je op havo of vwo examen klas zit,
daar staan de examens van vorig jaar/paar jaar geleden + antwoorden, heel handig om te maken als voorbereiding op de examens en daarna na te kijken, als het goed is kan je dan ook eventueel je score berekenen, haha moet je het uiteraard wel "braaf" doen en niet zomaar ff een antwoord overnemen dan zou je misschien een 7,5 halen voor je oefenexamen, en voor je echte lager, want daar heb je uiteraard geen antwoorden en dan ben je beetje teleurgesteld denk,
site is havovwo en dan gewoon nl erachter (;
Good Luck!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad voor aantekeningen 9635 iPad algemeen 2 11-06-10 14:50
Je huiswerk op je iphone bijhouden!? Natuurlijk kan dat! RamonPouw Jailbreak apps en thema's 10 07-09-08 20:36
FW 2.0: Handige tweaks voor 2.0 Guest-20201108204737 Jailbreak apps en thema's 10 10-08-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.