//

Geohots new!

Geohots new! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door denkel Waarom allemaal zo moeilijk doen en zeuren om een JB voor 3.1.3. Ik heb hem gewoon gedowngrade naar 3.1.2, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-04-10, 17:11
kenotte kenotte is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkel Bekijk bericht
Waarom allemaal zo moeilijk doen en zeuren om een JB voor 3.1.3. Ik heb hem gewoon gedowngrade naar 3.1.2, en daarna weer een JB gedaan..

Heb ook de nieuwste bootrom, baseband etc. Dus het werkt gewoon.

Een unlock gaat dan helaas nog niet, maar die heb ik maar legaal gedaan bij T-Mobile.
Misschien omdat niet iedere 3GS te jailbreaken valt
En jij een al wat "oudere" 3GS hebt......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-04-10, 17:31
denkel denkel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenotte Bekijk bericht
Misschien omdat niet iedere 3GS te jailbreaken valt
En jij een al wat "oudere" 3GS hebt......
Hmm ja. Het is maar een beetje raar . Ik had niet die gegevens dingen bewaard in ieder geval. Je kan altijd wat dingen zelf proberen, wat programma's door elkaar enzo. Heb ik ook gedaan, en toen lukte het opeens .

Je kan er nu toch al haast niets mee, dus je hebt weinig te verliezen.
  #23  
Oud 26-04-10, 22:33
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

helaas. geohot heeft net het volgende op twitter laten weten;
Also, I think a lot of you expecting a release soon are going to be disappointed. I have so much to finish before I work on the jailbreak.
  #24  
Oud 26-04-10, 23:13
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

bizzy little bee whahahaha hij wil gewoon weer ff aandacht is natuurlijk alweer even geleden lol. ach geduld is een schone zaak
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #25  
Oud 27-04-10, 00:15
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Juni is de maand waar jullie allen op wachten Dan komt zijn fameuze jailbreak uit.
  #26  
Oud 27-04-10, 00:19
shrekkie19 shrekkie19 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Alkmaar
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 Bekijk bericht
Juni is de maand waar jullie allen op wachten Dan komt zijn fameuze jailbreak uit.
Dan kan mijn iPhone 3GS nog even uitrusten
  #27  
Oud 27-04-10, 02:15
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

Ik denk dat mijn 3gs ook nog wel ff in de verpakking blijft zitten.. ik heb hem overgenomen van een collega van mij die hem per ongeluk een update had gegeven in itunes naar de nieuwe 3.1.3 en baseband 05.12.01. maar goed dat ik mijn 3g neverlocked ook nog heb maar ik hoop natuurlijk op een unlock in de komende dagen en de release van de nieuwe ipad...
  #28  
Oud 27-04-10, 19:08
TakenBoxershort TakenBoxershort is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkel Bekijk bericht
Waarom allemaal zo moeilijk doen en zeuren om een JB voor 3.1.3. Ik heb hem gewoon gedowngrade naar 3.1.2, en daarna weer een JB gedaan..

Heb ook de nieuwste bootrom, baseband etc. Dus het werkt gewoon.

Een unlock gaat dan helaas nog niet, maar die heb ik maar legaal gedaan bij T-Mobile.
hoe moet je hem dan downgrade want dat kan alleen als je hem al is hebt gejailbreakt op 3.1.2 en ik heb dat niet heb net 2 weken me nieuwe 3gs splintertje nieuw dus nooit geen jailbreak gehad heb dan nog een 3gs met een jailbreak op 3.0.1 ofzo iets maar die had ik per ongeluk geupdate omdat hij vast liep daar zit nu dus 3.1.3 op maar downgrade lukt me echt niet, dus wil ik wel graag weten hoe jij dat gedaan hebt
  #29  
Oud 28-04-10, 20:40
lopac42 lopac42 is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 62
Standaard

Ha ha hij blijft leuk die Geo .Wie gelooft er nou iemand die zo gek op zich zelf is om zijn eigen afbeelding te gebruiken in zijn jailbreaks .
  #30  
Oud 29-04-10, 09:50
Blutch Blutch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Kollum
Berichten: 27
Standaard

zit nog steeds met een buitenlandse iphone waar je dus helemaal niks mee kan...
en zo zitten er nog veel meer mensen die ook zo stom waren om te updaten en al een flinke tijd zitten te w88 op een unlock...
zelf inmiddels een t-mobile abbo afgesloten; kpn verloopt over 3 maand en in de winkel krijg je je iphone gewoon mee; 120 euro betaald voor de unlock maar dan ben ik tenminst voor altijd van het gezeik af. En ik ben inmiddels zo verslingerd aan mn iphone dat ik niet meer zonder wil.
  #31  
Oud 29-04-10, 10:18
Dexizzle Dexizzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blutch Bekijk bericht
zit nog steeds met een buitenlandse iphone waar je dus helemaal niks mee kan...
en zo zitten er nog veel meer mensen die ook zo stom waren om te updaten en al een flinke tijd zitten te w88 op een unlock...
zelf inmiddels een t-mobile abbo afgesloten; kpn verloopt over 3 maand en in de winkel krijg je je iphone gewoon mee; 120 euro betaald voor de unlock maar dan ben ik tenminst voor altijd van het gezeik af. En ik ben inmiddels zo verslingerd aan mn iphone dat ik niet meer zonder wil.

Ik ben al bijna 2 jaar klant bij T-mobile, m'n iPhone is ook al meer dan een jaar oud en komt uit het buitenland. Zou ik evengoed een poging kunnen wagen bij T-mobile voor de unlock ofniet?
  #32  
Oud 29-04-10, 10:45
lifeliner's schermafbeelding
lifeliner lifeliner is offline
• iOS 6.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Alkmaar
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexizzle Bekijk bericht
Ik ben al bijna 2 jaar klant bij T-mobile, m'n iPhone is ook al meer dan een jaar oud en komt uit het buitenland. Zou ik evengoed een poging kunnen wagen bij T-mobile voor de unlock ofniet?

Poging wagen kan altijd toch
  #33  
Oud 29-04-10, 10:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexizzle Bekijk bericht
Ik ben al bijna 2 jaar klant bij T-mobile, m'n iPhone is ook al meer dan een jaar oud en komt uit het buitenland. Zou ik evengoed een poging kunnen wagen bij T-mobile voor de unlock ofniet?
Heeft geen zin. T-Mobile kan alleen eigen (nederlandse T-Mobile) iPhones unlocken.
  #34  
Oud 03-05-10, 20:47
Blutch Blutch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Kollum
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Heeft geen zin. T-Mobile kan alleen eigen (nederlandse T-Mobile) iPhones unlocken.
klopt. Unlock gaat via apple. Waarschijnlijk zal T-mobile betalen voor een lock bij afname van een aantal toestellen. De unlock kunnen ze dus alleen aanvragen via t-mobile op een door t-mobile gekocht toestel... slimme jongens daar; ook wel een beetje sneu, vroeger altijd tegen Bill Gates aanchoppen en nou ze zelf een beetje groot zijn precies hetzelfde doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.