Favo repo? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, gewoon uit nieuwsgierigheid... Dus geef hier jouw favoriete repo's op! Grtz PJ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Favo repo?
Hey,
gewoon uit nieuwsgierigheid... Dus geef hier jouw favoriete repo's op! Grtz PJ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ifonguide repo natuurlijk.
maar hier staan zo ongeveer alle sources die er zijn: https://forum.iculture.nl/f1/ip...epository.html |
|
|||
|
|||
ja, ik weet dat ze daar allemaal staan, ma buiten de ifonguide repo heb ik nog geen enkele toegevoegd.
Wou gewoon eens weten welke de favo zijn. Ze allemaal toevoegen is beetje overdreven e Grtz PJ |
|
|||
|
|||
Ik zie een heleboel sources in de wiki echter niet wat ze inhouden.
Volgens mij is namelijk 90% +/- hetzelfde? Misschien handig om in de toekomst erbij te zetten wat er ongeveer aan inhoud staat per source.. |
|
||||
|
||||
Favo repo is uiteraard de repo van iFoneguide.nl! En uiteraard hebben we daar een donatie voor gedaan? Wie volgt?
|
|
||||
|
||||
BigBoss repo spreekt me erg aan, aangezien hij meestal erg snel is met fixjes e.d.
Maar heb er nu 58 die ik iedere keer refresh (tip: doe dat niet via GPRS... ) Daarnaast heb ik al aardig wat bij ModmyiFone weggehaald
|
||||
|
||||
Hmm de orginele en die van modmyiPhone... De rest gebruik ik toch hooguit maar een keer... Maar desnietaltemin zijn ze allemaal handig
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
ifoneguide.nl/...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
repo`s??lijstje | martijndk1983 | Archief | 2 | 06-01-09 19:13 |
Repo | Bomans | Archief | 13 | 18-09-08 10:55 |
Eigen Repo | Stibou | Unlock [archief] | 2 | 04-05-08 09:27 |
AppTapp repo down? | djvdthemaster | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-03-08 09:10 |
|
|