Iphone filmpje must see discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Lol sommige mensen moeten hier even naar kijken. No offence...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone filmpje must see
Lol sommige mensen moeten hier even naar kijken. No offence
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Funny...
|
|
|||
|
|||
ik vind hem niet echt grappig...
iphone 4 heeft betere display, beter design, meer games, meer spul in de jailbreak wereld.(emulators vooral) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind je punten alleen niet al te overtuigend Iphone 4 heeft idd misschien wel het mooiste en vooral scherpste scherm dat er nu te krijgen is. Maar dat betere design dat is alleen maar jouw mening. Die antenne aan de rand bleek aleen niet zo geniaal te zijn. Meer games hebben ze wel. Maar kwaliteit gaat natuurlijk boven kwantiteit. Meer spul in de jailbreak wereld? Dat je een jailbreak nodig hebt zegt al genoeg. Emulators gebruiken kon ik 7 jaar geleden al op mijn nokia n-gage. Dat zal op bijna elk andere smartphone ook wel kunnen. |
|
|||
|
|||
Er zijn toch leuker filmpjes, toevallig stond m'n tv op 2be en vond dit zo funny.
Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-07-10 om 02:00. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lol
ahahhaha |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dat darth vader filmke is echt wel beestig
edit : geit ook |
|
|||
|
|||
YouTube - Will It Blend? - iPad
deze is ook wel aardig. niet echt grappig maar wel leuk om eens gezien te hebben wat er gebeurt als je je ipad in een blender stopt |
|
|||
|
|||
Hij is grappig
|
|
|||
|
|||
Haha, ik vind het wel heel grappig!
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone filmpje maken. Hoe? | luclog | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-10 19:03 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
filmpje maken met iphone? | GO1 | Archief | 1 | 11-11-08 14:02 |
|
|